سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام دهه فجر

۱۱۹ طرح گازرسانی در کردستان به بهره برداری می رسد

به گفته مدیر عامل شرکت گاز کردستان، ۱۱۹ پروژه گازرسانی به روستا‌ها، واحد‌های صنعتی و پروژه‌های مقاوم سازی با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اعلام کرد: ۱۱۹ پروژه قابل افتتاح  برای دهه فجر شامل گازرسانی به ۲۹ روستا، ۹ کوخ، ۶۴ واحد صنعتی، ۱۰ پروژه مقاوم سازی، ۳ شهرک مسکونی، یک واحد بیمارستانی و ۳ پایگاه نظامی است.

وی اضافه کرد: با گازرسانی به  ۲۹ روستای یاد شده، تعداد روستا‌های گازدار استان کردستان به یک هزار و ۶۵۰ مورد افزایش خواهد یافت.

فعله گری به گازرسانی به مناطق کوخ نشین در شهرستان مرزی بانه اشاره کرد و بیان کرد: در حال حاضر ۹۸ کوخ در مناطق مرزی شهرستان بانه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و با افتتاح طرح های دهه فجر  این تعداد به ۱۰۸ کوخ افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان جزئیات طرح‌های افتتاح شده در شهرستان های استان را تشریح کرد و گفت: در شهرستان سنندج ۱۹ پروژه گازرسانی، در شهرستان قروه ۲ پروژه، در شهرستان سقز ۱۷ پروژه، در شهرستان دهگلان ۲ پروژه و در شهرستان سروآباد یک پروژه طی ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۶ پروژه گازرسانی در شهرستان مریوان، ۲۵ پروژه در شهرستان بانه،  ۹ پروژه در شهرستان دیواندره، ۲۱ پروژه  در شهرستان بیجار و ۱۷ پروژه در شهرستان کامیاران نیز بهره برداری خواهد شد.

فعله گری جمع کل شبکه گذاری برای ۱۱۹ طرح قابل افتتاح  را ۱۷۲ هزار و ۱۱۸ متر اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.