سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دو طرح کارگاه تولیدی در لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان از افتتاح دو طرح کارگاه تولید کیف و صندلی چرم، فرآوری و بسته‌بندی ادویه در استان خبر داد.

مجید طائف  ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب از همان آغاز مورد خصومت دشمنان قرار گرفت و به طور ویژه آمریکا، تلاش زیادی کرد که قبل از انقلاب انتخاب مردم که همان نظام و حکومت دینی است، به سرانجام نرسد.

وی افزود: این انقلاب با حضور آگاهانه مردم و رهبری امام (ره) به پیروزی رسید و امروز حتما باید این میراث و حضور و شکوه مردمی را پاس بداریم.

این مسئول در ادامه گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، یکی از برنامه‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرای زنجیره سبز در حوزه کشاورزی است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های توسعه و تکمیل مشاغل کارگاه محور، کشت زعفران، موسیر، گیاهان دارویی، مدیریت منابع آبی (آبیاری بارانی، قطره‌ای و تیپ)، تجهیز چاه، کانال‌کشی، تعمیر قنوات و... در راستای این زنجیره سبز است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان خاطرنشان کرد: در اولین روز از ایام الله دهه‌ی فجر دو طرح کارگاه تولید کیف و صندلی چرم، فرآوری و بسته‌بندی ادویه در استان لرستان و شهرستان دلفان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

طائف با بیان اینکه این طرح‌ها کارگاه‌محور بوده‌اند، یادآور شد: یکی از این طرح‌ها فرآوری بسته‌بندی ادویه‌جات بوده که برای افتتاح آن اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و زمینه ۴ فرصت شغلی نیز بوجود آورده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان اضافه کرد: یکی دیگر از این طرح‌ها طرح تولید کیف و کفش چرم بوده که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است و اشتغال ۶ نفر را نیز به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها به نمایندگی از ۵۰۰ طرح اشتغال‌زای بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان لرستان امروز به بهره‌برداری رسیدند.

برچسب ها: افتتاح ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.