سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی اواخر امروز جنوب آذربایجان‌غربی را ترک می‌کند

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: سامانه بارشی اواخر امروز جنوب آذربایجان‌غربی را ترک می‌کند و با خروج این سامانه دمای هوا در این منطقه ۳ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: سامانه بارشی از روز دوشنبه فعالیت خود را به صورت افزایش ابر، بارش برف و وزش باد در منطقه آغاز کرده بود و تا اواخر امروز به فعالیت خود در جنوب استان ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش در اشنویه ۷.۴ میلی‌متر ثبت شد و بارش‌ها در نقده ۳.۴ میلی‌متر، پیرانشهر ۲.۲ میلی‌متر، مهاباد ۲.۲ میلی‌متر و بوکان ۱.۴ میلی‌متر گزارش شد و ارتفاع برف در نقده ۳ سانتی‌متر، مهاباد و پیرانشهر نیز به ۲ سانتی‌متر رسید.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در شبانه‌روز گذشته تکاب و پلدشت با حداکثر دمای ۲ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و چالدران با حداقل دمای منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین منفی ۲ و منفی یک درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

به گفته محمدپور، با خروج سامانه بارشی از منطقه دمای هوا از فردا به صورت تدریجی بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند و در صورتی که الگو‌های هواشناسی تغییر پیدا نکند از روز یکشنبه نیز سامانه بارشی جدیدی این منطقه را فرا می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.