سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ هزار میلیارد ریال قرارداد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار منعقد شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از انعقاد ۱۲۰ قرارداد جذب سرمایه‌گذار در این منطقه خبر داد و گفت: مجموع ارزش سرمایه‌گذاری این تعداد قرارداد ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

اتابکی گفت: تاکنون امکانات زیرساختی آب، برق و گاز برای استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم شده است و ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری به بهره برداری رسیده است.

وی ارزش سرمایه گذاری در ۱۲۰ قرارداد منعقد شده را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مشکلات زیر ساختی برای استقرار صنایع در این منطقه رفع شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از افتتاح ۲ واحد صنعتی به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: احداث واحد تولید لیفتراک با ظرفیت ۲۰۰ دستگاه در گام نخست به ارزش۵۰۰ میلیارد ریال به علاوه یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی با اشتغال مستقیم ۲۵ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۵۰ نفر به بهره برداری رسید.

وی همچنین با اشاره به افتتاح واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بیان کرد: این واحد تولیدی با ظرفیت هزار و ۵۰۰ تن محصولات آرایشی و ۱۲۰ هزار دستگاه برقی در گام اول افتتاح شد.

اتابکی ابراز کرد: در این طرح اقتصادی ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و با بهره برداری از آن ۲۵ نفر به طور مستقیم و ۶۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.