سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبلی: ۲۰۰ کانال صدا و سیما برای برنامه‌های انتخاباتی راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: برای اولین بار رسانه ملی در بحث انتخابات اقدام به راه اندازی ۲۰۰ کانال و شبکه کرده تا از این طریق زمینه برای مشارکت و رقابت واقعی انتخاباتی فراهم شود.

پیمان جبلی در حاشیه مراسم راه پیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وظیفه خود را در بحث حضور در پای صندوق‌های رأی می‌دانند و ان شاالله حتما در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان رسانه ملی این است که زمینه رقابت سالم و زمینه مشارکت بالا در انتخابات را فراهم کنیم.

وی افزود: رقابت سالم و مشارکت دو راهبرد از چهار راهبردی است که رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات مطرح کرده اند و در محدوده کاری رسانه ملی قرار دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: ما در رسانه ملی با راه اندازی ۲۰۰ کانال و راه اندازی برنامه‌هایی در فضای مجازی و در شبکه‌های مختلف صدا و سیما، تلاش داریم تا فضا را به سمت رقابت واقعی و مشارکت بیشتر در انتخابات سوق دهیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: کار بزرگی که صدا و سیما در این دوره از انتخابات انجام می‌دهد راه اندازی ۲۰۰ کانال در ۲۰۰ شهرستان برای برنامه‌های انتخاباتی است، ما ۲۰۰ حوزه انتخابیه داریم و به همین تعداد کانال و شبکه صدا و سیما در شهرستان‌های مختلف راه اندازی شده است.

وی افزود: امیدوارم که ما در رسانه ملی بتوانیم به وظیفه خود در ارتباط با انتخابات عمل کنیم و مشارکت و رقابت واقعی در انتخابات محقق شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مربی پرورشی هنون ساعتهایی که درمدارس بهشون اختصاص داده شده ازسرشون هم زیاده
بیان رسانه ملی چکار کنن ؟؟!!
الحمدوللله نماز و روزه و ادب و تربیت و همه را در جوانان نهادینه کردید بس نیست؟!
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چندروزپیش مگه افتتاحو نکدر
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بعضی از شبکه های صدا و سيما در وقت شرعی اذان پخش نمی کنند. چرا؟
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
لطفا در انتخاب مجریان دقت بیشتری داشته باشید.
مجری مانند مربی جامعه است.
برای مثال چرا همه مجریان شلوار تنگ می پوشن و بعضیاش شرم اوره؟
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آقای جبلی برنامه های تلویزیون کسل کننده شده مخصوصا برای جوانان لازم است کمی خنده بر لبان خانواده ها بیاید همش شده میزگرد.فیلمها و سریال های تکراری و مسابقاتی کسل کننده.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بغد انتخابات تورم وحشتناک و. گرانی سرسام اور داریم به خدا هر سال بعد انتحابات اینطوری میشه دلار هم بعد عید 65هزار تومان میشه دلتر بخریند
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
صدا و سیما متأسفانه مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و 100 درصد فقط به فوتبال، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه خدمت می کند چرا؟
شبکه خبر متأسفانه مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و 100 درصد فقط به فوتبال، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه خدمت می کند چرا؟
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بسیار ممنون
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
لطفا یک کانال فقط یک کانال هم برای انعکاس امور پرورشی مدارس بگذار اسمش هم باشد: شبکه ی پرورش. ممنون