سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۹ پروژه راهداری در شهرستان بابل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل از بهره برداری ۹ پروژه در قالب اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت شهرستان بابل خبر داد.

نورالدین قاسم زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل از بهره برداری ۹ پروژه در قالب اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت شهرستان بابل به طول ۲۴ کیلومتر با اعتباری نزدیک به ۴۲ و نیم میلیارد تومان خبر داد.

او افزود: اجرای روکش آسفالت محور گلوگاه فیروزجاه به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۱۷ و نیم میلیارد تومان، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چهره-ازارسی-امیرده به طول یک و نیم کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد، تشون به طول حدودیک کیلومتر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، شالیکش به طول تقریبی یک کیلومتر و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان، فک-سویلم-خیرون به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، نسیه-ورخامن به طول ۲ و نیم کیلومتر و اعتبار ۴ و نیم میلیارد تومان، ویشگون-لمسوکلا به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

قاسم زاده همچنین از احداث زهکشی عمقی و دیوار آبرو جهت تثبیت رانش در محور‌های ویشگون-لمشوکلا با حجم ۷۰۰ مترمکعب و اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان، راه روستایی فیروزجاه با حجم ۵۰۰۰ متر مکعب و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان این شهرستان خبر داد.

او در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره و گفت: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.