سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حل اختلاف کردستان خبر داد

ثبت بیش از ۱۹ هزار فقره پرونده با موضوع حصر وراثت در کردستان

اسدی با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه ۱۹ هزار و ۸۱۶ فقره پرونده با موضوع حصر وراثت ثبت شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵.۵ برابری نشان می‌دهد.

بهادر اسدی معاون حل اختلاف و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه ۱۹ هزار و ۸۱۶ فقره پرونده با موضوع حصر وراثت ثبت شده است، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده برای واریز سود سهام عدالت متوفیان این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵.۵ برابری نشان می‌دهد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۱۱۰ هزار و ۲۶۴ پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع شده که از این تعداد ۱۰۶ هزار و و ۲۴۲ پرونده مختومه شده است.

اسدی از تشکیل ۵۹ هزار و ۶۲ پرونده قابل صلح و سازش طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد و اضافه کرد: تعداد پرونده‌های صلح شده به ۱۶ هزار و ۶۷۶ مورد رسید.

معاون حل اختلاف و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان عنوان کرد: به صورت میانگین ۲۸ درصد پرونده‌های قابل صلح به سازش ختم شده است.

وی ادامه داد: در حوزه ستاد صبر استان نیز ۴ هزار پرونده به صلح‌یاران ارجاع شده که از این تعداد هزار و ۸۴۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.