سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساخت ۳ مجموعه بزرگ ورزشی در تهران/ سرانه ورزشی تهران کافی نیست

معاون شهردار تهران گفت: سه مجموعه بزرگ ورزشی ساخته خواهد شد که تحقیقات و مکان‌یابی آن در حال انجام است.

امین توکلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شهر تهران با کمبود سرانه در حوزه‌های مختلف نظیر آموزشی و فضای سبز مواجه هستیم که متناسب با جمعیت تهران نیست، اما جبران این موضوع رو به رشد است.

وی گفت: با منطق اینکه از جنوب شهر شروع کنیم همه سرانه‌های شهر متوازن در حال افزایش است و یکی از این موارد سرانه ورزشی است که در سال جاری ۷۰ مجموعه ورزشی تعطیل، بازگشایی شدند و بیش از ۳۶ مجموعه به سرانه ورزشی پایتخت اضافه شد.

توکلی با بیان اینکه سرانه ورزشی در تهران کافی نیست و باید توسعه پیدا کند گفت: دستور رئیس جمهور مبنی بر اضافه شدن یک ورزشگاه ملی به شهر تهران موضوع بسیار خرسند کننده‌ای بود که یک سرانه خوب و استاندارد با ساخته این مجموعه به شهر تهران اضافه خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سه مجموعه بزرگ ورزشی با دستور شهردار تهران ساخته خواهد شد که این مجموعه‌ها شامل یک مجموعه عمومی ۴۰ هزار نفری، یک مجموعه ویژه سالمندان و معلولان و یک مجموعه ورزشی تفریحی در زمینه ورزش‌های آبی است.

توکلی گفت: تحقیقات برای ساخت این مجموعه‌ها در سازمان ورزش شهرداری تهران در حال انجام است و در حال انجام مکان یابی هستند.

وی اظهار کرد: در سفر شهردار تهران به چین برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش شهر تهران مذاکره شد و شرکت تخصصی حوزه ورزش انتخاب شد و اکنون در حال مذاکره هستیم تا از این فرصت سرمایه گذاری برای توسعه سرانه ورزشی پایتخت استفاده کنیم.

برچسب ها: ورزشی ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مکان های ورزشی ساخته بشه که برای عموم مردم بخصوص نوجوان و جوان قابل استفاده باشه رایگان یا با هزینه پایین، نه صرفا مکان هایی که دست ارگان ها یا شهرداری بیوفته که معمولا به عده خاص تعلق میگیره!
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
بعد 45 سال تازه تصمیم گرفتن 40 سال دیگه افتتاح میشه
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ایشان چقدر شبیه آقای خمس ( سرمربی تراکتورسازی ) است !!!
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
فقط استخر چون نصف مردم مسنن و فقط شنا میتونن بکنن