سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان اجرای طرح تسهیل سفر‌های دریایی ایام نوروز در بوشهر اعلام شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح تسهیل سفر‌های دریایی این استان در ایام نوروز ۱۴۰۴ از ۲۴ اسفند تا ۲۵ فروردین به اجرا در می‌آید.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این اداره کل از هم اکنون آماده خدمات رسانی به هم وطنان و بویژه هم استانی‌ها در طرح گردشگری دریایی ایام نوروز شده است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز امسال طرح تسهیل سفر‌های گردشگری دریایی از ۲۴ اسفند تا ۲۵ فروردین و با راهبری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

شکیبی نسب ادامه داد: با توجه به همزمانی طرح گردشگری نوروزی با ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی فاخری در این زمینه اجرایی خواهد می‌شود.

وی یادآور شد: طرح گردشگری دریایی ایام نوروز در استان بوشهر در روز‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان به احترام ایام شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) برگزار نخواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: همانند سنوات گذشته کلیه بنادر تابعه در شهرستان‌های ساحلی، خود وظیفه برنامه ریزی و مدیریت در ساماندهی فعالیت‌های گردشگری دریایی با رویکرد ایمنی و حفاظت دریایی دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: کمیته تسهیل سفر‌های دریایی متشکل از نمایندگان ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی، امدادی، ایمنی، فرهنگی، انتظامی و گردشگری تلاش دارند تا هم وطنان سفر‌های دریایی خود را ایمن و خاطره انگیز سپری کنند.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در کنار دیگر ادارات متولی امر گردشگری دریایی با بیش از یکصد نفر از نیرو‌های مجرب و کاردان در طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در این ایام با هدف تامین ایمنی تردد‌ها و امدادرسانی به گردشگران دریایی بنادر استان هشت ایستگاه رادیویی و ۶ ایستگاه جست و جو و نجات دریایی استان بوشهر در آمادگی کامل قرار گرفتند.

شکیبی نسب یادآور شد: در نوروز امسال اداره کل بنادر و دریانوردی با استفاده از ظرفیت پایانه بین المللی شهید حقگو در بوشهر به گردشگران دریایی خدمات رسانی خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.