سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید زمان ثبت نام در جشنواره ملی فاوا تا ۲۵ اسفند

زمان ثبت نام در جشنواره ملی فاوا تا ۲۵ اسفند امسال تمدید شد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: زمان ثبت نام و ارسال مستندات برای شرکت در دهمین دوره جشنواره ملی فاوا تا روز ۲۵ اسفند ماه تمدید شد.

او افزود: باتوجه به استقبال انجام شده و درخواست‌های ارایه شده، زمان ثبت نام برای شرکت در این جشنواره تا روز جمعه ۲۵ اسفند ماه تمدید شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir، فرایند ثبت نام و ارسال مستندات را انجام دهند.

اعزی گفت: شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند محور‌های اصلی جشنواره دهم به شمار می‌رود و سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتور‌های ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولید کنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه از جمله ثبت نام کنندگان در دهمین دوره جشنواره ملی فاوا به شمار می‌روند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران افزود: این جشنواره به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی، تعامل و همکاری بین متخصصان کشور، حمایت از تولیدات بومی و تکریم نخبگان و فعالان برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.