سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵۰ کارشناس اورژانس خراسان‌شمالی آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

۳۵۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵در قالب ۵۰ پایگاه زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی استان آماده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروز ۱۴۰۳ هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۶ ایستگاه سلامت نوروزی هم در جاده جنگل گلستان - مشهد و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی به حالت آماده است.

تقی دولت آبادی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده ها، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: جدای از پایگاه‌های اورژانس، یک اورژانس هوایی، اتوبوس آمبولانس و چهار اورژانس موتوری نیز برای ارایه خدمات در آمادگی کامل هستند.

دولت آبادی گفت: همچنین ۱۲ بیمارستان دولتی و خصوصی استان با هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی و اورژانسی در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی یادآور شد: مسافران و شهروندان در صورت مواجه با مواردی از قبیل مشکلات قلبی و تنفسی، اورژانس‌های گوارشی (خونریزی گوارشی همراه با استفراغ خونی) درد شکم، ضربه شدید به شکم، زنان و زایمان با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.