سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی استان سمنان برای میزبانی از سفرهای نوروزی با آغاز رزمایش ترافیکی

رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ به منظور افزایش ماندگاری مسافران و کاهش تصادف‌های نوروزی از امروز در استان سمنان آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

استاندار سمنان در آیین آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در استان سمنان گفت: افزایش ماندگاری مسافر راهبرد این استان در کاهش تصادف‌های نوروزی است و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی مختلف برای تحقق این راهبرد با پلیس نهایت همراهی را داشته باشند.

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد: سمنان به دلیل قرارگیری در مسیر حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) استان بین الحرمین است و تلاش می‌شود اوقات خوش برای مسافران در این استان رقم بخورد و امسال با همراهی بخش‌های مختلف حوادث جاده‌ای ۲۳ درصد کاهش یافت.

استاندار سمنان تصریح کرد: تمامی امکانات بهداشتی و درمانی نیز برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی آماده به کار هستند و تدابیری اندیشیده شد تا اگر حوادث جاده‌ای رخ داد همراهان مصدومان در مدرسه‌ها یا مکانی نزدیک مرکز درمانی اسکان داده شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در این آیین افزود: تصادف‌های جاده‌ای استان طبق گزارش‌ها امسال ۲۳ درصد کاهش یافت که نشان از نتیجه‌بخش بودن تلاش‌ها است و طرح بهاره پلیس از بیست و چهار اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای تامین امنیت و نظم ترافیکی برگزار می‌شود.

سردار سرتیپ دوم جلیل موقوفه‌ئی با بیان اینکه یگان پهپادی به صورت شبانه‌روزی برای تامین نظم و امنیت جاده‌ای فعال است، افزود: پلیس تامین امنیت و نظم ترافیکی را وظیفه خود می‌داند و در طرح بهاره پلیس با رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز با اهتمام طبق قانون برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: کارکنان فرماندهی انتظامی در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس برای تامین نظم ترافیکی و امنیت جاده‌ای در ۲۶۰ نقطه از محورهای استان سمنان استقرار دارند و امید می‌رود با همراهی بخش‌های مختلف و توجه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی شاهد تصادف‌های دلخراش نباشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.