سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور

آغاز پویش چشم به راهیم در خراسان جنوبی

پویش چشم به راهیم از امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان جنوبی آغاز شد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این طرح تا ۱۳ فروردین در استان ادامه دارد.

وی افزود: امسال دومین سالی است که این طرح اجرا می‌شود که در آن خدمات مختلف به مسافران نوروزی با همکاری صدا و سیما، اجرای برنامه‌های متنوع ایستگاه پویش چشم به راهیم خواهیم داشت.

جلال زاده هدف از اجرای این پویش را فرهنگ سازی در کاهش تصادفات جاده‌ای دانست و گفت: همه ساله در این ایام شاهد تصادفات زیادی در مسیر جاده‌ها هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: این طرح با همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اجرای پویش چشم به راهیم گفت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران تلاش دارند که مسافران در ایام تعطیلات نوروز سفری بی‌خطر و ایمن داشته باشند و همه مسئولان امر سعی و تلاش آنان بر این است که مسافران سفر سالم و بدون خطر و دغدغه داشته باشند.

فاضلی فرد افزود: این پویش که از امروز در استان شروع شده یک حرکت ملی است تا افراد با آرامش خاطر، مسیر را طی کنند.

ناصری معاون توسعه و برنامه‌ریزی استانداری خراسان جنوبی هم با قدردانی از همه افرادی که در سال‌های گذشته برای خدمات رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی تلاش می‌کنند گفت: ما هرچه داریم به برکت وجود مردم است و باید سعی و تلاش شود که مردم دچار مشکل نشوند و یک سفر خوب و ایمن و بدون خطر را در این ایام بگذرانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.