سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل قتل روحانی ماهشهری در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی که بعد از قتل یک روحانی در شهر ماهشهر و سرقت خودرویش، به استان بوشهر متواری شده بود، خبر داد.

سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان ماهشهر از توابع استان خوزستان و احتمال فرار متهم به استان بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان و ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: روز جمعه گذشته متهم در پوشش مسافر سوار برخودرو روحانی "حمزه اکرمی" شده بود، بعد از طی مسافتی در یکی از روستا‌های خرمشهر با مقتول درگیر و با اسلحه کلت کمری وی را به قتل رسانده و پس از سرقت خودرو از محل متواری می‌شود.

سردار سوسنی افزود: باهمکاری اطلاعاتی و میدانی ماموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و بوشهر، مخفیگاه متهم در شهرستان عسلویه شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه قاتل دستگیر و خودروی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: قاتل از ارازل اوباش محل بوده و دارای سوابق متعدد کیفری شامل یک فقره قتل، سرقت، حمل موادمخدر و ۱۵ سال سابقه زندان داشته است، در اعترافات اولیه انگیزه خود از قتل را سرقت خودرو اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.