سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در ایام نوروز گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در تمام ورود‌های شهر، پارک‌سوارها، پارکینگ‌ها و مراکز اسکان به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی مستقر بوده و ارائه خدمات می‌کنند.

 سید مجتبی سبحانی ثابت،رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در خصوص آمادگی شهر در پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی اظهار داشت: تمام سازمان‌های تابعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی از حفظ ایمنی شهر به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: یکی از مسائل مهم و حیاتی در ایام نوروز و با اسکان زائران در بوستان‌ها افزایش ضریب ایمنی و آمادگی سازمان آتش‌نشانی در ارائه خدمات بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی به انضمام تمام نیرو‌های عملیاتی سازمان آماده‌باش هستند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: نیرو‌های آتش‌نشانی در تمام ورود‌های شهر، پارک‌سوارها، پارکینگ‌ها و مراکز اسکان به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی مستقر بوده و ارائه خدمات می‌کنند.

 وی ادامه داد: همچنین در تمام بوستان‌ها نیرو‌های تخلف شهری و آتش‌نشانی با دوربین‌های حرارتی از ابتدای ورود به زائران اطلاع‌رسانی می‌کنند که استفاده از پیک‌نیک در داخل چادر ممنوعیت داشته و قبل از برپایی چادر تذکرات لازم داده می‌شود.

 سبحانی ثابت تأکید کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی در بوستان‌ها و سوله‌های اقامتی که در نظر گرفته‌شده به‌صورت شبانه‌روزی حضورداشته و مستمر بازرسی انجام می‌شود تا مشکلی رخ ندهد.

 وی در پایان تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه خطر و یا احتمال آتش‌سوزی نیرو‌ها در محل حاضر بوده و ایمنی شهر را تأمین می‌کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.