سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادگران هلال احمر ۷۹ هزار خدمت به مسافران نوروزی ارائه دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوانان عضو این جمعیت در تعطیلات نوروزی امسال که از بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز پانزدهم فروردین اجرا شد ۷۹ هزار خدمت به مسافران نوروزی ارائه دادند.

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در  تعطیلات نوروزی جوانان عضو جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با انجام هزار و ۲۴۲ تست فشارخون، توزیع یکهزار و ۵۰۷ بسته افطاری، سه هزار و ۲۵۷ امداد و نجات حادثه دیدگان و هفت هزار و ۱۲۰ آموزش مهارت‌های ایمنیبرای رفاه مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد تلاش کردند.

وی بیان کرد:انجام ۱۱ هزار و ۱۵۱ خدمت در فضا‌های دوستدار کودک، هزار و ۴۸۳ مورد اطلاع رسانی درباره نقاط حادثه خیز،۹ هزار و ۸۵ خدمت در خیمه‌های نماز از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران در طرح نوروزی در حوزه معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان بوده است.

فلاحی دوست خاطرنشان کرد:بیست و چهارمین طرح نوروزی سازمان جوانان با شعار جوانان هلال سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی و با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی وسلامت مسافران به ویژه مراقبت از کودکان، افزایش روحیه امید ونشاط اجتماعی وترویج سفری سالم با استقرار فضای دوستدار کودک در مناطق گردشگری، تفریحی و محل اجتماع مسافران انجام شد.

وی ابراز کرد: این خدمات در پنج پست ثابت و پست سیار در شهرستان‌های مختلف استان به ویژه در بویراحمد؛ گچساران؛ کهگیلویه؛ چرام ودنا ارائه شده است.

فلاحی دوست عنوان کرد: ۶۵۸ نفر از جوانان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان در طرح نوروزی معاونت جوانان این جمعیت مشارکت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.