سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت استاندار بوشهر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن اشاره به اهمیت روز قدس از مردم مومن و انقلابی استان بوشهر دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس، حضوری با شکوه و دشمن‌شکن داشته باشند.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد جهان اسلام است، یادآور شد: با ابتکار بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده و بیش از چهار دهه مردم در چنین روزی، حمایت خود را از انتفاضه و قدس اعلام می‌دارند.

محمدی زاده با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه خاطر نشان کرد: جهان اسلام با حضور معنادار در راهپیمایی روز قدس، ضمن به نمایش درآوردن اتحاد و وحدت مسلمین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها و شکست‌های مداوم رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در منطقه، آنها را عصبانی کرده و جنایات اخیر نشانه استیصال این رژیم است.

محمدی زاده تصریح کرد: شهادت سرداران رشید اسلام سردار شهید زاهدی و سردار شهید حاجی رحیمی و ۵ تن از افسران و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه به ویژه شهید صداقت از استان بوشهر، باعث اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی شده و به فضل الهی شاهد حضور دشمن‌شکن و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر و ایران اسلامی و سراسر جهان خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.