سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت ۳۶۲ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان شرقی

 رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه سال گذشته کارشناسان اورژانس به ۳۱ هزار و ۳۱۵ ماموریت تصادفی اعزام شدند گفت: فوت ۳۶۲ نفر بر اثر تصادفات رانندگی توسط کارشناسان اورژانس تایید شد. 

 جعفری روحی گفت: سال گذشته کارشناسان اورژانس استان آذربایجان شرقی به ۱۴۴ هزار و۲۷۷ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی در سطح استان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این مدت ۱۱۲ هزار و ۹۷۲ ماموریت انجام یافته غیرتصادفی و ۳۱ هزار و ۳۱۵ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی در سطح استان به ثبت رسید.

جعفری روحی ادامه داد: در سال گذشته ۵۲ هزار و ۱۲۸ نفر بیمار غیرتصادفی و تعداد ۲۶ هزار و ۲۱۳ نفر مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستانی استان منتقل شدند.

وی گفت: ۳۰ هزار و ۴۹۴ بیمار غیرتصادفی و ۳ هزار و ۳۰۸ مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: کارشناسان اورژانس فوت ۳ هزار و ۳۵۸ نفر بیمار غیرتصادفی و ۳۶۲ نفر در محل تصادفات رانندگی را تایید کردند.

وی افزود: در گروه بیماران غیرتصادفی که از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند ۵ هزار و ۲۰۳ بیمار قلبی، ۳ هزار و ۵۳۹ بیمار تنفسی، ۲ هزار و ۶۴۲ مورد سقوط، ۴۷۳ سوختگی و ۷۳۹ مورد سکته مغزی بود.

جعفری روحی با اشاره به فوت ۱۲ نفر براثر اسنتشاق گاز مونوکسیدکربن در استان اظهار کرد: در یکسال گذشته امدادرسانی به ۳ هزار و ۱۵۷ نفر که دچار مسمومیت غیر از مونوکسیدکربن و ۴۹۶ نفر که با مونوکسید کربن مسموم شده بودند انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.