سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق خودرو سهروردی

 سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق خودرو با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

 سرهنگ رضا صادقی پور گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران متوجه شدند این خودرو دارای سابقه سرقت است و سریعا وارد عمل شدند و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان متواری شدند و پس از تعقیب و گریز، در نهایت با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو سارقان متوقف شد، اما یکی از آن‌ها از محل متواری شدند.

وی افزود: سارق به همراه خودرو مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند و پس از بازرسی بدنی متهم و خودرو، چند قبضه چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری متهم متواری شده در دستور گار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.