سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد خبر داد؛

ارائه تسهیلات به مالکان خسارت دیده از سیل در روستای قطرم

نادریان زاده گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند، پرداخت می‌شود.

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد. 

او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیونی قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض می‌توانند بهره‌مند شوند.

رحیمی پور بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستا‌های بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی‌ها بند‌های خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

او عنوان کرد: زیر ساخت‌های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و... آسیب جدی دیده است که به منظور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

گفتنی است نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.