سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های خارجی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های خارجی در استان و کشف بیش از ۳۲ خودرو در حوزه پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی موفق به شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های خارجی شدند.

او افزود: اعضای این باند با جعل و دستکاری ارکان خودرو‌های جدید شامل (شماره بدنه، پلاک، شماره شاسی و شماره موتور خودرو‌ها) وتعویض آن با خودرو‌های قدیمی، اقدام به قاچاق خودرو‌های خارجی از غرب و جنوب کشور به داخل استان مازندران می‌کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در این عملیات همه اعضای این باند شناسایی و علاوه بر کشف دستگاه‌های لیزری موتور و شاسی، ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک و شماره شاسی و موتور دستکوب شده در حوزه پلیس آگاهی و ۱۲ خودرو قاچاق به همراه ۸ دستگاه موتور و سیلندر کامل خودرو‌های خارجی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس در راستای مقابله با جرایم و قاچاق کالا با اقتدار و هوشمندی با هدف رضایتمندی مردم پای کار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.