سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری ۲ قاتل در استان خبر داد.

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل از سوی این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند تصریح کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

او به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بنده خدا
۱۶:۳۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دم مامورا گرم