سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضاییه:

کارگروه ویژه رفع مشکلات قضایی در هرمزگان تشکیل شود

رئیس قوه قضائیه گفت: باید کارگروه ویژه‌ای برای رفع مجموعه مسائل و مشکلات کارکنان قضایی و قضات این استان تشکیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به هرمزگان و در نخستین برنامه از سفر رسمی و بدون تشریفات خود، از نزدیک به هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های دستگاه قضایی این استان دیدار کرده و گفت: خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام و کشورمان، سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان و اقدام علیه ظالمان است.

رئیس دستگاه قضا در ادامه، با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات همکاران قضایی گفت: شهادت می‌دهم که مسئولان مربوطه در ستاد قوه قضاییه تمام وسع خود را به کار گرفته‌اند تا مسائل و مشکلات معیشتی شما همکاران قضایی را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه مجموعه قضایی هرمزگان در ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی و تعامل برای هم‌افزایی دستگاه‌ها را پیشتاز و نمونه دانست و به رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور داد تا کارگروه ویژه‌ای را برای رفع مجموعه مسائل و مشکلات کارکنان قضایی و قضات این استان تشکیل دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خطاب به کارکنان، قضات و مسئولان قضایی هرمزگان گفت: چنانچه شما به صورت شبانه‌روزی برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش می‌کنید و بعضاً با ناملایماتی از ناحیه مراجعان مواجه می‌شوید، این را بدانید که خانواده شما نیز در اجر و ثواب خدمت جهادی شما شریک هستند؛ لذا قدر خانواده خود را بسیار بدانید؛ مبادا اضطراب و سنگینی کار را به خانه منتقل کنید؛ نگویید من وسایل زندگی را برای خانواده‌ام فراهم کردم و به این امر اکتفا کنید بلکه با حضورتان و عطوفت‌تان اجازه ندهید خدای ناکرده گسستی در خانواده‌تان ایجاد شود.

رییس عدلیه همچنین در ادامه با اشاره به استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: صهیونیست‌ها در کمتر از هفت ماه بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه را به خاک و خون کشیدند و بیش از ۷۰ هزار تن از مردم غزه را مجروح کردند؛ امروز در سراسر دنیا نفرتی بی‌سابقه از رژیم منحوس صهیونیستی ایجاد شده و خیزش دانشجویی در نقاط مختلف دنیا در حمایت از فلسطین، روز به روز درحال گسترش است.

وی تصریح کرد: این نکته قابل ذکر است که مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند و بدون تردید خداوند پاداش این مجاهدت‌ها و حمایت‌ها را خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین روز کارگر را نیز گرامی داشت و بر تلاش همه‌جانبه برای رفع مسائل و مشکلات معیشتی و شغلی کارگران کشور تاکید کرد.

وی با گرامیداشت روز معلم گفت: نقش معلم در جامعه نقش پیامبری است و معلمی در سازندگی کشور و نیرو‌های انسانی جامعه نقشی بی‌بدیل دارند.

گفتنی است در این مراسم، نمایندگان قضات، بانوان کارمند، کارکنان اداری، همسران معلم کارکنان قضایی و شورا‌های حل اختلاف دستگاه قضایی استان هرمزگان، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند. همچنین در جریان این مراسم به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، با حضور رئیس قوه قصاییه از ۱۰۰ نفر از همسران معلم کارکنان قضایی استان هرمزگان تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.