سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکیدبرتقویت طرح شهید بهنام محمدی در تمامی مساجد و محلات هشترود

امام جمعه هشترود بر تقویت طرح شهید بهنام محمدی در تمامی مساجد و محلات هشترود تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن جعفریان در جلسه شورای فرهنگ عمومی طرح شهید بهنام محمدی را نقطه و حلقه‌ی پیوند بین مسجد، مدرسه و خانه دانست و اجرای این طرح را باعث تقویت بنیه‌ی علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و سیاسی دانش آموزان دانست.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید با همکاری دستگاه‌های فرهنگی به صورت فعال در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد گام بردارند گفت: این طرح به مقدار قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

وی افزود: در راستای این طرح با همکاری بسیج و آموزش و پرورش می‌توان گام‌های مؤثری در راستای تربیت دانش آموزان و همچنین تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس برداشت.

فرید قشلاقی فرماندار شهرستان هشترود هم با بیان اینکه برگزاری میز خدمت، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه با مردم و شنیدن درد دل آنان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها و مشی موفق دولت مردمی سیزدهم است که نمود آن در مناطق مختلف کشور بسیار قابل توجه بوده و رضایتمندی زیادی نیز به همراه داشته است، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر مدیران به مردم میز خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در روستا‌ها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم در اولویت کاری است.

وی اقدام جهادی و اقناع افراد در جهت رفع مشکلات از اولویت‌های برگزاری میز خدمت برشمرد و خاطرنشان کرد: تداوم حضور مدیران در روستا‌ها و در جمع مردم در قالب میز خدمت جهادی زمینه اقدام مناسبی است که می‌تواند حل مشکلات مردم را تسهیل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.