سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

مردم مغان به موقع پای صندوق‌های رای حاضر شوند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مردم منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان برای انتخاب فرد مورد نظر خود به موقع پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رضا قاسمیان روز جمعه با حضور در مسجد جامع پارس‌آباد و شعبه یک اخذ رای این شهرستان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اخذ رای در شعبات پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه رای دادن عمل خیر سیاسی است و این عمل خیر سیاسی باید هر چه زودتر محقق شود درخواست می‌کنیم مردم به صورت گسترده در اولین فرصت، در شعبات اخذ رای حضور داشته باشند تا شاهد تراکم و شلوغی شعبه‌ها در ساعات پایانی روز نباشیم.

او اضافه کرد: طبق قانون زمان اخذ رای در شعب از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ عصر است و با توجه به احتمال عدم تمدید زمان برگزاری انتخابات لازم است شهروندان و روستاییان به موقع در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه انسجام و نظم اجتماعی در منطقه حاکم است، افزود: انتظار داریم مردم مغان با همدلی بیشتر پای صندوق رای حاضر شوند تا رویکرد جدید و تحولی جدید برای توسعه این منطقه رخ دهد.

قاسمیان با بیان اینکه نتایج انتخابات از طریق منابع رسمی و رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: توصیه من به مردم منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان این است که به شایعات و نتایج زودهنگام انتخابات از سوی منابع غیرموثق توجه نکنند.

جابر جهان بین، فرماندار پارس‌آباد مغان هم در این باره گفت: دور اول انتخابات در منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان با مشارکت بالای مردم برگزار شد و بیشترین مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه به ثبت رسید و در این دوره هم انتظار داریم مردم ولایتمدار منطقه که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

او با بیان اینکه برای برگزاری باشکوه انتخابات بیش از ۶ هزار عوامل اجرایی و نظارتی در سه شهرستان بسیج شده‌اند، افزود: برای تمامی عوامل اجرایی آموزش لازم داده شده تا انتخابات سالم و بدون کاستی و نقصان برگزار شود.

فرماندار پارس‌آباد همچنین از دایر شدن ۲۷۶ شعبه اخذ در منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی شلوغی شعبات و ایجاد صف‌های طولانی مردم در پای صندوق‌های رای ضروری است مردم بموقع در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.