سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری صیادان غیر مجاز در گتوند

رییس اداره محیط زیست گتوند از دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در این شهرستان خبر داد.

با حضور و عملیات بموقع پرسنل یگان حفاظت محیط زیست گتوند و همراهی پرسنل محیط زیست شوشتر، ۳ نفر متخلف صید غیر مجاز ماهی بوسیله دستگاه الکترو شوکر دستگیر و ضمن توقیف ادوات غیر قانونی به محاکم قضایی معرفی گردیدند.

قهرمان رمزدان رییس اداره حفاظت محیط زیست گتوند ضمن تقدیر از همکاری پرسنل محیط زیست شوشتر گفت: طی گزارش مردمی واصله مبنی بر حضور ۳ نفر صیاد غیر مجاز ماهی در پشت سد گتوند این شهرستان، مامورین این اداره با هماهنگی و همراهی محیط بانان شوشتر وارد عمل شده موفق به دستگیری متخلفین و کشف تعدادی ماهی و یک دستگاه الکتروشوکر شدند.

او می‌گوید: هر گونه عملیات صیادی در فصل ممنوعه صید برابر با وارد شدن آسیب جدی به ذخایر آبزیان و از بین رفتن نسل آنها در آینده رودخانه‌ها است.

به گفته قهرمان بر اساس قوانین جاری کشور از جمله قانون شکار و صید کلیه فعالیت‌های صیادی از اسفند ماه هرساله تا اعلام و اطلاع رسانی سازمان محیط زیست در حدود اواخر اردیبهشت ماه سال بعد، بعلت همزمانی با فصل تخم ریزی آبزیان ممنوع اعلام گردیده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گتوند گفت: با توجه به حساسیت فراوان فصل ممنوعه از همشهریان گرامی خواهشمندیم از هرگونه خرید ماهیان رودخانه‌ای در این ایام پرهیز نموده و از سایر گونه‌های پرورشی یا دریایی ارائه شده در بازار استفاده گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهرستان گتوند از نظر اشتغال بسیار ضعیف هست اگر وضع کار در این شهرستان رو به راه شود دیگر کسی صید غیرمجاز نخواهد کرد