سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی جامع طرح پیاده‌راه سازی مرکز شهر اراک

بررسی جامع طرح پیاده‌راه سازی مرکز شهر اراک حداکثر تا دو هفته آینده انجام و در نشست شورای ترافیک ارائه خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در شورای ترافیک استان مرکزی گفت: در خصوص پیاده راه هسته مرکزی شهر در گدشته مصوباتی صورت گرفته بود، اما به دلیل تغییرات مدیریت شهری در اراک مجددا پیشنهاداتی ارائه شد و مقرر گردید بررسی‌های جامع تری صورت گیرد تا جلسه بعد تصمیم قطعی با برنامه زمانبندی ارائه شود.

اسدی افزود: قرار بر این شد حداکثر ظرف دو هفته این موضوع بررسی شود و در جلسه بعدی شورای ترافیک نظر نهایی اعلام شود.

به گفته اسدی بیمارستان ولیعصر به زودی افتتاح خواهد شد و از سمت چهار راه ولیعصر به سمت میدان سرداران یکطرفه خواهد شد. خط ویژه‌ای نیز برای آمبولانس و اتوبوس لحاظ شده و اجازه پارک‌های حاشیه‌ای نیز به خودروها داده می‌شود.

 او گفت: ایجاد یک پارکینگ طبقاتی نیز در قسمتی از زمین مجموعه پخش پالایش و پارک ملت برنامه ریزی شده و قرار شد طرح از سوی شهرداری ارائه شود.

اسدی در خصوص دوربرگردان شهید آنجایی افزود: امروز اصلاحاتی برای انجام مصوب شد و قسمت‌هایی با توجه به ملاحظات قرار شد اصلاح شود و درختکاری‌هایی که لازم است صورت گیرد تا مشکلات پیش آمده رفع شود.

اسدی این را هم گفت که قرار نیست در طرح میدان سردشت چند دوربرگردان نزدیک یکدیگر تعبیه شود و پل سنجان به همین منظور ایجاد شده است.

 
 
برچسب ها: ترافیک ، طرح ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیاده رو های شکیل درست شود نه مثل پیاده رو حد فاصل خ اماموباغ ملی هر کدام چهار تا سنگ روی هم گذاشتن که چی از المانهای زیبا و آموزشی استفاد ذوقه شود چند روز پیش ملایر بودیم کیف کردم از این ه