سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاهی اوقات رفتار و عملکرد مردم می‌تواند تاثیرات چشمگیری در قیمت یک محصول داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد لسانی، کارشناس فضای مجازی در برنامه ایران من گفت: با کنترل هیجانات، مانع داغ شدن بازار شایعات بشویم و مردم می‌توانند با هیجانات خود نرخ یک محصول را در بازار جابه‌جا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.