باشگاه خبرنگاران جوان - آموزش و پرورش به منظور جذب نیرو از طریق آزمون اقدام به جذب نیرو در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی میکند. اما این روزها برخی از داوطلبان آزاد که در این آزمون کتبی توانستند نمره کافی را کسب کنند؛ اما به دلیل اعمال ناگهانی ضریب سابقه دعوت به مصاحبه نشدند و در اعلام نتایج نهایی مردود اعلام شدند.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان خواستار بازنگری در تکمیل ظرفیت و رسیدگی به این مشکل شد.
متن پیام شهروندخبرنگار
با سلام و احترام ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود امتیاز علمی بالا به مصاحبه دعوت نشدهایم و به بی عدالتی در نظام استخدام آموزش و پرورش معترض هستیم، اعمال ناگهانی ضریب سابقه و عدم اعمال شروط بیمه و گزینش در مصاحبه باعث باز ماندند ما از ادامه فرایند استخدام شد. با وجود شرایط جنگ و افزایش ناگهانی منابع مطالعاتی نسبت به سالهای قبل، باز هم به تلاش خود ادامه دادیم. امیدواریم با توجه به دلسوزی و پیگیر بودن شما، این خبر مهم را به عرض مسئولان آموزش و پرورش و اداره استخدامی برسانید و مرحله تکمیل ظرفیت به صورت کامل، به ما تعلق گیرد. بهدلیل اعمال ضریب شاغلین، امکان رقابت عادلانه از ما گرفته شد و به مصاحبه دعوت نشدیم و بسیاری با نمره بالاتر از افراد دارای سابقه تدریس حذف شدیم
لطفا موضوع تخصیص ضریب هنگفت به سابقه دارها را هم پیگیری کنید نیروی آزاد سوخت شد. خواهشمندیم پیگیری کنید
لطفا موضوع تخصیص ضریب هنگفت به سابقه دارها را هم پیگیری کنید نیروی آزاد سوخت شد. خواهشمندیم پیگیری کنید
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
لطفا موضوع تخصیص ضریب هنگفت به سابقه دارها را هم پیگیری کنید نیروی آزاد سوخت شد. خواهشمندیم پیگیری کنید
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
عدالت را اجرا کنید
#حق_داوطلب_آزاد_را_بدهید
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
تا رقابت بر اساس علم باشه نه سابقه و امتیازات الکی....
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
بی عدالتی تا کجا؟؟؟
#عدالت استخدامی حذف ضریب شاغلین
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود امتیاز علمی بالا به مصاحبه دعوت نشدهایم و به بی عدالتی در نظام استخدام آموزش و پرورش معترضیم ، اعمال ناگهانی ضریب سابقه و عدم اعمال شروط بیمه و گزینش در مصاحبه باعث باز ماندن ما از ادامه فرایند استخدام شد.
با وجود شرایط جنگ و افزایش ناگهانی منابع مطالعاتی نسبت به سالهای قبل، باز هم به تلاش خود ادامه دادیم.
امیدواریم با توجه به دلسوزی و پیگیر بودن شما، این خبر مهم را به عرض مسئولان آموزش و پرورش و اداره استخدامی برسانید و مرحله تکمیل ظرفیت به صورت کامل، به ما تعلق گیرد.
سه ماه است خسته شده این اما ناامید نشده ایم لطفا پیگیری کنید .
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
ما جمعی از داوطلبان معترض به ضریب شاغلین در آزمون اخیر آموزشوپرورش هستیم. با توجه به ناعدالتیهای ایجادشده و حذف داوطلبان آزاد با نمرات علمی بالا، خواستاریم حداقل در مرحله تکمیل ظرفیت، برای ما که ضریب نداریم در نظر گرفته شود
این اقدام میتواند حداقل بخشی از بیعدالتی رخداده را جبران نماید.
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
تکمیل ظرفیت را به داوطلبین آزاد با امتیاز بالا اختصاص دهید اطفا
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
برای تحقق عدالت در مهمترین مرجع آموزش اخلاقیات (آموزش و پرورش) لطفا افرادی که ضریب سابقه دارند را از داوطلبان آزاد جداسازی کنید، مطمئن باشید اگر این روند ادامه پیدا کنند بسیاری از جوانان کشور که برای خدمت در اموزش و پرورش مشتاق اند انگیزه خودرا از دست میدهند،
چگونه ممکن است فردی با چندین سال سابقه و شرایط تأهل، با امتیازاتی فراتر از نمره علمی، در جایگاهی قرار گیرد که شایستگان علمی از آن محروم شوند؟ آیا این شیوه امتیازدهی، که در نمره کتبی لحاظ شده، با اصول انصاف و عدالت همخوانی دارد؟ اگر چنین اتفاقی برای فرزند خودتان رخ میداد، آیا سکوت میکردید و اقدامی نمینمودید؟
این آزمون، نماد بارز بیعدالتی بود؛ چرا همانند سهمیههای ایثارگران، برای افراد دارای سابقه، ظرفیت جداگانهای در نظر گرفته نشد؟ چرا همه داوطلبان در یک ردیف قرار گرفتند، بیآنکه شرایط متفاوتشان لحاظ شود؟ آیا منطقی نبود که ابتدا بر اساس نمره کتبی افراد را به مصاحبه دعوت کنند و سپس در آن مرحله، امتیاز سابقه را لحاظ نمایند؟حتی شروطی که در دفترچه ثبت نام نوشته شده بود زیرپا گذاشته شد.
لطفا صدای ما باشید
ما جمعی از داوطلبان معترض به ضریب شاغلین در آزمون اخیر آموزشوپرورش هستیم. با توجه به ناعدالتیهای ایجادشده و حذف داوطلبان آزاد با نمرات علمی بالا، خواستاریم حداقل در مرحله تکمیل ظرفیت، برای ما که ضریب نداریم در نظر گرفته شود
این اقدام میتواند حداقل بخشی از بیعدالتی رخداده را جبران نماید.
لطفاً تکمیل ظرفیت را اجرا کنید حق پایمال شده ما داوطلبان ماده 28 که با نمره علمی بالا دعوت به مصاحبه نشده ایم را با دادن تکمیل ظرفیت به این داوطلبان جبران کنید
یکسال زحمت کشیدم ونمره علمی بالا کسب کردیم
فرصت مصاحبه را به ما بدهید که شایستگی خود را نشان دهیم
عدالت عدالت
امید ما به درایت و برادری شماست
چرا باید بعد یک سال زحمت و رساندن امتیاز به حد نصاب قربانی حق التدریسها شویم و به مصاحبه دعوت نشیم
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند چه کسب نکرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
#تکمیل_ظرفیت #ضریب_شاغلین
تکمیل ظرفیت برای داوطلبان آزادی که حدنصاب آوردهاند ولی دعوت به مصاحبه نشدهاند خواستاریم.
#تکمیل_ظرفیت #ضریب_شاغلین
#تکمیل_ظرفیت #ضریب_شاغلین
در خواست تکمیل ظرفیت حداکثری برای داوطلبان کارنامه سبز ازمون اموزش و پرورش ۱۴۰۴را داریم
ما با نمرات بالا کتبی در نهایت مردود اعلام شدیم و هنوزی خبری از بررسی اعترضات و حتی تکمیل ظرفیت برای ما نیست .بسیاری از عزیزان با توجه به اعلام نتایج نهایی شغل قبلی خود را از دست داده اند و این انتظار برای تکمیل ظرفیت و حتی اعترضات موجب شده تا روزهای سختی را بگذرانند .تقاضا داریم به جای برکزاری ازمون مجدد و هزینه های مجدد برای داوطلبان همین کارنامه سبزا رو حتی برای سال بعد استخدام نماید
یکسال تلاش کردیم رشته مرتبط و کارنامه سبز و تمام مراحل خوب بودیم تنها بخاطر چند نمره از مصاحبه قسمت تدریس که اونم طرف انگار باما دعوا داشت و نمره کم دادن خدا ازشون نگذره
لطفاً مسئولین بالا دستی کمک کنند حق ما ضایع نشه خییییییییلی نیرو کم دارین
لطفاً تکمیل ظرفیت بزارین