مدير راديو ايران:

كليه برنامه‌سازان بايد بر طبق قوانين سازمان صداوسيما پيش روند

به منظور رفع مشکلات و افزايش سطع کيفي برنامه ها، جلسه اي با حضور مديران و تني چند از برنامه سازان راديو ايران، در سالن کنفرانس ساختمان شهداي راديو برپا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ابتداي جلسه، دکترحميد شيخ محمدي مدير شبکه راديويي ايران، ضمن اشاره به اين که کليه برنامه سازان بايد بر طبق قوانين سازمان پيش روند، افزود: اکثر رسانه هاي دنيا، تمامي فعاليت ها خودرا بر اساس سياست هاي شبکه يا همان رسانه انجام مي دهد از اين رو برگزاري جلسات و گردهمايي مختلف نياز اساسي شبکه هاي دنيا به حساب مي آيد بنابراين برنامه سازان راديو ايران براي اعمال سياست هاي سازمان در برنامه خود موظف به حضور در جلسه ها هستند.

وي در ادامه ضمن اشاره به جايگاه جشنواره هاي مختلف حضور در آنها را يک امري ضروري دانست و اظهار كرد: همه ساله در کشور جشنواره هاي متعدد داخلي و خارجي صورت مي پذيرد که راديو ايران به عنوان «رسانه مادر» بايد در آن ها شرکت کند.

به گفته دکتر حميد شيخ محمدي، مساله مهم ديگري که بايد به آن توجه داشت ساختار و محتواي برنامه هاست که سردبيران و کليه عوامل برنامه ساز بايد به آن اهميت دهند به خصوص آنکه راديو ايران قدمتي چندين ساله دارد که همين مساله وظائف سنگيني را بر دوشمان نهاده است.


در پايان جلسه نيز از برگزيدگان راديو ايران تقدير به عمل آمد که اسامي آنان به شرح زير است:

حسن آقاجاني رتبه نخست بخش گزارش توليدي و ندا رادمهر رتبه اول مستند گزارشي در جشنواره عفاف و حجاب

زهرا فقيه ميرزايي به خاطر تقدير در نهاد کتابخانه کشور.

محمد رضا احمدي سردبير و جواد فياضي تهيه کننده برنامه روي خط ورزش به دليل کسب مقام در مراسم برترين هاي اخلاق فوتبال ايران.

ناهيد عادليان سردبير و جواد فياضي تهيه کننده برنامه خانه و خانواده به دليل کسب مقام برتر در جشنواره اتحاد.

مهناز قاسميان رتبه برتر در بخش مستند علمي جشنواره ارتقا سلامت و کاهش تلفات خانواده.

احمدرضا درويش مقام برتر کارشناس مجري در جشنواره دفاع مقدس حوزه صدا.

مصطفي انجليه اي به دليل کسب عنوان قهرماني در مسابقات تير اندازي سوئد. /ی2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.