خبرگزاري آلمان دستاوردهاي جديد نظامي ايران را بازتاب داد

خبرگزاري آلمان ارائه دستاوردهاي تازه ايران در دهه فجر را گزارش داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان، "احمد وحيدي" وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ايران اعلام کرد اين کشور در جشنهاي دهه فجر به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران که از اول تا يازدهم فوريه آينده ادامه مي يابد، از يک نوع هواپيماي جديد ويژه عمليات گشت زني دريايي و يک نوع موشک کروز جديد که کارشناسان ايراني ساخته اند رونمايي خواهد کرد.

وحيدي يکشنبه شب به خبرنگاران گفت در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي همچنين از مهمات جنگي هوشمند و طرحهاي فضايي و موشکهاي ماهواره بر و طرحهايي در زمينه مخابراتي و برخي دستگاهها و تجهيزات الکترونيکي که از جمله دستاوردهاي اخير کارشناسان ايراني محسوب مي شود رونمايي خواهد شد.

از سوي ديگر سرتيپ خلبان هوشنگ ياري فرمانده هوانيروز نيروي زميني ارتش ايران گفت: صنعت ساخت بالگرد در داخل ايران با همکاري وزارت دفاع به مراحل خوب و بسيار پيشرفته اي رسيده و طرح توليد بالگردهاي داخلي متناسب با شرايط آب و هوايي ايران در آينده نزديک تکميل خواهد شد.

وي افزود: هوانيروز هيچ مشکلي در زمينه آموزش خلبانان و کادر پرواز و مهندسان بخش نگهداري و تعميرات ندارد بلکه از توانايي آموزش نيروهاي ديگر کشورها نيز برخوردار است.

گفتني است، خبرگزاري هاي غربي هر روز بايد اخباري را درباره دستاورد جديدي از دانشمندان، مهندسان و نخبگان ايراني بازتاب دهند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار