اين بار پاي فرزند در ميان است/ استقلال راهي جز پذيرفتن جدايي مجيدي ندارد

مسئله جدايي فرهاد از استقلال حادثه تلخي است كه براي هواداران پرشور استقلال قابل هضم نيست حضور مجيدي در استقلال نوستالژي شيريني براي هواداران بود كه زمزمه جدايي اين مهره ارزشمند از تيم استقلال براي آبي پوشان ناگوار است ولي بنا به گفته فتح اله زاده مدير عامل استقلال دليل جدايي مجيدي از استقلال مسائل خانوادگي و فرزندش است و به همين دليل شايد اين جدايي به زودي محقق شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، تيم پرستاره استقلال در اين دوره از ليگ قهرمان نيم فصل رقابت ها شد و عملكرد بسيار خوبي داشت، استقلال با جذب مهره هاي ارزشمند در هر پست مقابل حريفان خود به عنوان تيمي خطرناك محسوب مي شود.
در همان ابتداي فصل بود كه مجيدي راهي امارات شد و عده اي زمزمه هاي جدايي وي از تيم را به راه انداختند ولي مجيدي با توجه به درخواست شديد هواداران در تيم ماندني شد.
مسئله بهانه هاي فرزند مجيدي به واسطه دوري از پدر از جمله فشارهاي روحي- رواني بود كه كاپيتان استقلال با آن درگير بود و هر روز امكان جدايي اين حلقه ارزشمند از زنجيره استقلال وجود داشت.
در پايان نيم فصل و پيش از برگزاري مسابقه استقلال- نفت تهران مسئله جدايي مجيدي از استقلال رسانه اي شد، شايد مسولان تيم آبي پوش قصد داشتند با رسانه اي كردن جدايي مجيدي از تيم وي را تحت فشار احساس رسانه ها و هواداران قرار دهند و در دوئل مسائل خانوادگي و تيم دوباره گزينه دوم انتخاب شود.
هواداران استقلال در ديدار هفته هفدهم ليگ برتر با شعارهاي خود خواهان ماندن مجيدي در تيم محبوب خود شده عده اي از هواداران حتي پس از پايان بازي استقلال مقابل نفت تهران با تجمع در جلو خانه مجيدي خواهان عدم جدايي وي ازاستقلال شدند.
كاپيتان مجيدي در تيم استقلال عنوان مهره اي كار ساز است به عقيده بسياري از كارشناسان وي در هر ديداري كه در زمين مسابقه حضور پيدا مي كند يا گل مي زند و يا در خلق موقعيت براي گلزنان نقش اساسي دارد و نبود وي براي تيم كهكشاني استقلال به عنوان جدايي يكي از اركان اصلي قهرماني به شمار مي آيد.


عده اي معتقدند دلتنگي فرزند، بهانه فرهاد است
عده اي معتقدند دلتنگي فرزند، مسئله اي است كه فرهاد به عنوان بهانه اي براي جدايي از استقلال مطرح كرده است اين عده فرهاد را دلخور از شنيدن برخي سخنان و كنايه ها مي دانند همان كنايه اي كه دلالت بر اين نظر دارد كه فرهاد در دوره مديريت آشتياني بهتر و بيشتر مي دويد.
اين افراد معتقدند مجيدي به دنبال راهكاري براي جدايي از استقلال فعلي بود كه بتواند بدون دردسر و با دليلي قابل توجه از آبي پوشان پايتخت جدا شود.
از طرفي عده معدوي نيز بر اين باورند كه پيشنهاد دو تيم اماراتي به مجيدي شرايط حضور وي در اين كشور را تسهيل مي كند و مجيدي در امارات با اوضاعي ايده ال مي تواند به زندگي خانوادگي و فوتبالي خود ادامه دهد.
به هر حال كاپيتان مجيدي درانتخاب همكاري يا عدم همكاري اش با استقلال تصميم گيرنده نهايي است وي به درستي از شرايط خود آگاهي دارد و مي داند استقلال بدون حضور وي تا چه اندازه با مشكل برخورد مي كند و مي داند كه هواداران، كهكشان استقلال را بدون وجود ستاره اي هم چون مجيدي به اندازه استقلال امروزي نمي پسندند.
مجيدي بر سر دو راهي خانواده و استقلال قرار گرفته و بايد ديد اين اسطوره آبي كدام راه را در پيش مي گيرد و برنده اين دوئل سخت وتنگاتنگ كدام گزينه است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار