بهترین زمان لیفتينگ 45 سال به بالا است

يك متخصص پوست گفت: سن 45 سال به بالا بهترین زمان برای انجام لیفتينگ است.

دکتر رسول آذرنیا، متخصص پوست در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: امروزه برای جوان تر کردن پوست از روش لیفتينگ که کشیدن پوست است استفاده می کنند.

وی گفت: کسانی که روی پیشانی، در گونه و گردن دارای چروک هستند برای رفع این چروک از روش لیفتينگ استفاده می کنند.

آذرنیا بیان کرد: روش لیفتينگ  به این صورت است که پزشک متخصص جراحی پلاستیک در قسمت پیشانی پوست را برش می دهد و به طور کامل پوست را به عقب می کشاند و عضلات پیشانی را کاملاً برش می دهند و قسمت های اضافی که باعث چین و چروک شده است را بر می دارند.

یک نوع دیگر لیفتينگ این است که از جلوی قسمت جلوی گوش برش نازکی می دهند و پوست صورت از عضله جدا می شود و قسمت هایی که باعث ایجاد چین و چروک شده است را بر می دارند.

آذرنیا ادامه داد: عمل جراحی لیفتينگ هم به صورت بیهوشی کامل و هم به صورت بی حسی موضعی انجام می گیرد.

بهترین سن برای انجام لیفتينگ بالای 45 سال است و برای سن کمتر از آن توصیه نمی شود.

وی تصریح کرد: با انجان لیفتينگ پوست لطافت و طراوت پیدا می کند و به خاطر همین بیش تر خانم ها برای اینکه سنشان 10 تا 15 سال کم نشان دهد از این روش استقبال می کنند.

وی تشریح کرد: افراد سیگاری نباید لیفتينگ  کنند چون اگر عمر یک لیفتينگ خوب 10 تا 15 سال است در افراد سیگاری به 3 تا 4 سال کاهش پیدا می کند.

وی تأکید کرد: لیفتينگ کردن باید توسط یک جراح و متخصص پلاستیک صورت گیرد، چون پوست به صورت کامل برش داده می شود اگر متخصص تجربه کامل را نداشته باشد ممکن است به عصب صورت آسیب برساند که در موارد شدیدتر امکان فلج شدگی عصب صورت وجود دارد./ح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.