مجموعه آثار سعید بیابانكی، شاعر انقلاب با حضور دكتر سید علی موسوی گرمارودی و دكتربهروز یاسمی روز دوشنبه 17 بهمن ماه در سالن اوستای حوزه هنری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مركز آفرینش های ادبی؛ هفتمین نشست تخصصی "حكایت شعر" كه از سوی دفتر شعر حوزه هنری برگزار می شود؛ به نقد وبررسی اشعار شاعران انقلاب می پردازد.

همچنین در این برنامه ،ویژه نامه ای با عنوان "حكایت شعر"به میهمانان اهدا می شود كه در آن علاوه بر زندگی خود نوشت شاعر سعید بیابانكی، آلبومی از عكس های این شاعر انقلاب، نقدها و مقالاتی كه از سایر هنرمندان بر اشعار بیابانكی نوشته شده در این ویژه نامه گنجانده شده است.

سعید بیابانكی متولد 1347 از خمینی شهر اصفهان و فارغ التحصیل رشته مهندسی كامپیوتر از دانشگاه اصفهان است.

شعر های این هنرمند در نشریات مختلف كشور، جنگ های ادبی و همچنین كتاب های درسی به چاپ رسیده است.

وی تابه حال آثاری چون ردپایی بر برف ، نیمی ازخورشید ، نه اناری نه ترنجی ، و چند مجموعه شعركودك و ... را به چاپ رسانده است. نامه های كوفی وی نیز به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ رسیده است.

برنامه "حكایت شعر" در نشست های پیشین خود به بررسی اشعار شاعران انقلاب همچون قربان ولیئی ، محمود سنجری ، زكریا اخلاقی ، بیژن ارژن ، محسن حسن زاده لیله كوهی و محمد رمضانی فرخانی پرداخته است.

علاقه مندان می توانند روز دوشنبه 17بهمن ازساعت 16 به سالن اوستای حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان های حافظ و سمیه مراجعه كنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار