عيادت بيمار آداب و شرايط ويژه اي دارد كه بايد مورد توجه عيادت كنندگان قرار بگيرد.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر سلطان تويه، معاون پشتيباني مركز آموزشي درماني امام خميني (ره) ساري اضافه كرد: بيماران به استراحت و آرامش جسمي و روحي نياز دارند و نبايد اين كار ،‌ باعث از بين رفتن آرامش آنان شود.

دكتر سلطان تويه با اعلام اينكه عيادت باعث شادماني بيمار مي شود تصريح كرد: عيادت طولاني نه تنها باعث شادماني بيمار نمي شود بلكه مايه ي رنجش خاطر بيماران نيز خواهد شد.

معاون خدمات پشتيباني مركز آموزشي درماني امام خميني (ره) ساري با توصيه به اينكه هنگام ديدار بيمار، ارمغاني را كه با ذائقه بيمار سازگار است به او هديه كنيد ياد آور شد : از سخن گفتن زياد در زمان عيادت پرهيز كنيد.

وي دعا براي سلامتي بيمار را از ديگر آداب عيادت خواند و خاطر نشان كرد: بايد به بيمار وعده بهبودي بدهيد تا بيمار به آينده اميدوار شود.

دكتر سلطان تويه عيادت در بيمارستان را با عيادت در منزل متفاوت دانست و گفت: در بيمارستان عيادت كننده بايد مراقب باشد تا باعث اذيت و آزار ديگر بيماران نشود.

وي تصريح كرد: به علت عفونت هاي بيمارستاني كه مقاوم به درمان مي باشند از به همراه آوردن اطفال و كودكان خردسال خودداري کنيد.

وي عيادت را در ساعات مشخص شده در بيمارستان لازم دانست و تاكيد كرد: براي رفاه حال بيماران فقط در ساعات اعلام شده از سوي بيمارستان، از بيماران عيادت شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار