نواي فجر انقلاب در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر؛

"مازیار فلاحی" موسیقی فیلم هایش را با ارکستر بزرگ می خواند

"مازیار فلاحی" با ارکستر بزرگ 16 نفره 27 بهمن در دو سانس در جشنواره موسیقی فجر به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر؛مازیار فلاحی ،خواننده موسیقی پاپ با اعلام این خبر گفت: در این کنسرت برای اولین بار تلفیقی از نوازنده پاپ به همراه چهره های دانشگاهی به صحنه می روم.

وی افزود:قطعاتی از فیلم ها و سریال های که تاکنون در آنها خوانده ام در این کنسرت اجرا می شود که از مهمترین آنها می توان به قلب یخی،ترانه جاودانگی،رنگین کمان(برنامه رادیویی جوان ایرانی سلام)،مجنون لیلی و ... اجرا می شود.

این خواننده موسیقی پاپ خاطرنشان کرد:همچنین دراین کنسرت قطعاتی از آلبوم جدیدم که سال آینده آن را منتشر می کنم نیز گنجانده ام.

فلاحی با اشاره به اینکه برای دومین بار درجشنواره موسیقی فجر شرکت می کند،گفت:در این اجرا رنگ آمیزی جذابی از سازهای مختلف را طراحی کرده ام که بتوانم اجرای خوب و با نشاطی برای مخاطبان داشته باشیم.

این هنرمند ادامه داد:حضور گروههای پاپ در جشنواره موسیقی فجر به معنای تایید و همکاری وزارت ارشاد با موسیقی پاپ است که این اتفاق خوشایند است.

وی با اشاره به اینکه در این اجرا سرپرستی ارکستر بر عهده خودم است،خاطرنشان کرد:برای احترام به مخاطب سعی کرده ام با طراحی ویژه ای از نظر صدا و دکور در جشنواره حضور یابم؛چرا که اعتقاد دارم مهمترین سرمایه های هنرمندان اعتماد مردم است و همیشه باید این سرمایه ها را حفظ کرد.

مازیار فلاحی به همراه ارکستر بزرگ 27 بهمن ماه در دو سانس 15/18 و 45/21 در برج میلاد به روی صحنه می رود.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در تهران، کرج، قزوین، شیراز، یاسوج و گرگان برگزار می شود./ه
 

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.