درخواست اعتبار سه هزار میلیون ریالی دو و میدانی از وزارت ورزش

فدراسیون دو و میدانی کشورمان از وزارت ورزش و جوانان درخواست اعتبار سه هزار میلیارد ریالی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در راستای احداث پروژه ورزشگاه آفتاب انقلاب که ورزشگاه اختصاص فدراسیون دو و میدانی کشورمان است در پی توافقات صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون دو و میدانی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان از این وزارتخانه درخواست اعتبار سه هزار میلیون ریالی کرده است.

شایان ذکر است، در این درخواست که توسط علی ترکاشوند مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به وزیر کشور داده شده این چنین آمده است.

پیرو درخواست فدراسیون دو و میدانی کشورمان مبنی بر احداث پروژه های احداث مسیر دوی صحرانوردی دور مجموعه آفتاب انقلاب احداث زمین ماسه ای و محوطه سازی کل مجموعه و احداث پارکینگ و اصلاح ورودی و خروجی این مجموعه خواهشمند است طبق قانون مبلغ سه هزار میلیون ریال براي طراحی و انجام امور به مجموعه فوق تخصیص پیدا کند.

گفتنی است، افشین داوری سرپرست موقت فدراسیون دو و میدانی کشورمان از 2 ماه پیش که ابتدای ورودش به فدراسیون دو و میدانی بوده است موضوع توسعه و نگهداری و اجرای پروژه های متعدد همچون پروژه های قابل ساخت در ورزشگاه تخصصی دو و میدانی آفتاب انقلاب را در دستور کار قرار داده است.

البته با توجه به اینکه داوری سرپرست فدراسیون بوده و رئیس فدراسیون هنوز انتخاب نشده است مشخص نیسیت با تغییر رئیس فدراسیون چه بلایی بر سر طرح های نیمه کاره خواهد آمد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار