اکران خصوصی با حضور بازیکنان پرسپولیس و استقلال؛

توحید پرست: قرمز و آبی در سینما کری می خوانند +عكس

"شیرین قناری بود" با مضمون کری خوانی هواداران دو تیم استقلال و پیروزی 15 روز دیگر اکران می شود.

داوود توحید پرست نویسنده،تهیه کننده و کارگردان فیلم "شیرین قناری بود" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران گفت: در این فیلم هواداران تیم های استقلال و پیروزی با کری خوانی برای یکدیگر با هم درگیر شده و در آخر این فیلم همگی با هم آشتی کرده و صاحب وحدتی یکسان ودوست داشتنی می شوند.
وی افزود:این اثر با مضمون فوتبال و پرداختن به 2 تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال برای اولین بار در ایران ساخته شده که در سال جاری جز یکی از پربیننده ترین و پرفروش ترین آثار سینمایی در کشور خواهد شد.
وی درخصوص اکران "شیرین قناری بود" در چند روز آینده تصریح کرد:"شیرین قناری" در 15 روز آینده برای هواداران،مدیران،مسئولان، پیشکسوتان تیم استقلال و پرسپولیس به اکران خصوصی درخواهد آمد و به احتمال زیاد این فیلم در سینما استقلال نمایش داده می شود.
توحیدپرست با اشاره به عدم حضور این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر خاطر نشان کرد:متاسفانه "شیرین قناری بود" در بخش آیینه سینمای ایران به نمایش درآمد و اعتراض ما هم راه به جایی نبرد.
گفتنی است؛داوود توحیدپرست تهیه کننده و کارگردان،یاسمن کفایت و داوود توحید پرست و  نویسنده،احمد کلانتری صداگذار،بهروز داوری -تدوین،یاسمن کفایت -مجری طرح و برنامه ریزی،شیرین بوریایی دوست-طراح صحنه و لباس،رحیم مهدی خانی-طراح چهره پردازی و علی توحید پرست- دستیار اول کارگردان این فیلم سینمایی هستند.
همچنین؛سعید رودبارکی،نگین معتضدی ،شهراد وثوقی،پردیس افکاری،مجید حاجی زاده،حمید شریف زاده،فریبا شاهسوند،امید علوی، هلیا امامی،الهه فشاری،پریسا محبی،نجات علی مرادی از بازیگران "شیرین قناری بود" هستند./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.