سرمربي ارژن فارس:

مشكلات مالي روي عملكرد داوران تاثير مي گذارد

سرمربي تيم فوتسال ارژن فارس گفت: كميته فوتسال بايد درآمد داوران فوتسال را افزايش دهد زيرا مشكل مالي روي عملكردشان تاثير مي گذارد.

وحيد نعمت اللهي،در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: نيم فصل دوم ارژن فارس عملكرد خوبي پيدا كرده و به جمع برترين هاي ليگ راه پيدا كرد علت بهتر شدن عملكرد تيممان اين بود كه در درون تيم قوانيني وضع كرديم تا در ادامه راه منضبط تر پيش برويم.

وي ادامه داد: به اين ترتيب بازيكنانم هر هفته بهترين بازي شان را براي ما به نمايش مي گذارند از اين پس حريفان را دقيق تر آناليز كرديم و تمرينات چهار چوب شناسي را قويت تر كرديم همين مسئله باعث شد تيم ما نيم فصل دوم در جمع چهار تيم برتر پر امتياز ليگ قرار داشته باشد.

وي گفت: ما در حال حاضر در رده دهم جدول رده بندي قرار داريم ولي با سه تيم بالا سه امتياز فاصله داشتيم و با هر سه تيم هم بازي رو در رو شديم داريم اين بازي ها سرنوشت ساز بوده و مي تواند ما را تا رده هفتم جدول بالا بكشد.

نعمت اللهي تصريح كرد: تمام تلاشمان اين است كه با صعود سه پله اي حداقل مقام سال گذشته را تكرار كنيم .

وي در خصوص مشكلات ليگ امسال گفت: در ليگ امسال مسائل داوري فوتسال ما را اذيت كرد سازمان ليگ داوران جوان و با تجربه را از هم جدا نكرده و در رده ها و بازي ها با سطوح مختلف به كار برد با وجود اينكه جاي خوشحالي دارد كه چنين داوران جواني به سطح اول ورزش كشور رسيده اند ولي شايد در تعدادي از بازي ها احتياج به داوران با تجربه تر باشد.
وي ادامه داد: سياست جوانگرايي در استفاده از داوران برنامه اي بلند مدت است و اين داوران در سال هاي آينده داوران درجه يك خواهند شد ولي اميدوارم فدراسيون از لحاظ حق و حقوق هر سال به اندازه متعارف مبلغي به درآمد آنها اضافه كند تا داوران مشغله فكري نداشته باشند چرا كه دغدغه مالي روي عملكرد داوران تاثير مي گذارد.

وي با اشاره به زمان بندي ليگ گفت: از زمان بندي رضايت كامل داريم با وجود برهم خوردن بازي تداركاتي با تيم ملي برزيل بازي ها يك هفته زودتر از سال گذشته در تاريخ 18 اسفند به پايان مي رسد و اين مسئله خبر خوبي است تا بازيكنان تا شروع سال استراحت داشته باشند.

وي ادامه داد: از سوي ديگر در برگزاري ليگ نظم و ترتيب ديده مي شد همه بازي ها در دو روز پنج شنبه و جمعه برگزار شد و همه چيز طبق برنامه كميته فوتسال پيش رفت.

وي با اشاره به همكاري كميته فوتسال تصريح كرد: من با كميته فوتسال مشكلي ندارم به نظر از زماني كه ترابيان فعاليت هايش را به فوتسال محدود كرده رسيدگي بيشتري به اين رشته دارد و همين مسئله باعث شد به مشكلات و حاشيه هاي فوتسال بهتر رسيدگي كرده و شدهد نظم بيشتر و حاشيه كمتر در ليگ باشيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار