فارس/

برگزاری انتخابات مکانیزه در یک شهرستان فارس

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: یکی از شهرستانهای استان انتخابات را به صورت کاملا مکانیزه برگزار می کند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛ یحیی صادقی با اشاره به آخرین وضعیت انتخابات در شهرستانهای فارس افزود: به دلیل آماده بودن تمامی زیرساختهای ارتباطی و پهنای باند مناسب، یکی از شهرستانهای استان انتخابات را 100 درصد مکانیزه برگزار می کند.

وی ادامه داد: شرایط ارتباطی در کل شهرستانهای استان فارس فراهم است و در مابقی استانها نیز انتخابات به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام باعث رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان استان شده، یادآور شد: قانون زمان و نحوه تبلیغات را برای داوطلبان حضور در نهمین دوره انتخبات مجلس شورای اسلامی مشخص کرده اما بی توجه ای برخی از افراد باعث رد صلاحیت آنان شد.

صادقی با تاکید بر اینکه باید حفظ اخلاق انتخاباتی در اولویت فعالیت کاندیداها قرر داشته باشد، تصریح کرد: رعایت قانون و حرمت افراد باید حفظ شود و در این راستا نظارت کامل بر رفتار نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

حماسه ای دیگر در راه است

وی در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید بر حضور یکپارچه مردم استان فارس در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: راهپیمایی 22 بهمن در فارس نشان از حضور گسترده مردم این استان در انتخابات دارد.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس تاکید کرد: حماسه ای دیگر از مردم استان فارس در راه است و شاهد حضور حداکثری مردم این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم بود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.