تحول در نظام آموزشي با شناسايي ظرفيت ها صورت مي گيرد

وزير تعاون ،كار و رفاه اجتماعي گفت: تحول در نظام آموزشي كشور بايد با در نظر گرفتن شرايط جامعه و شناسايي استعدادها و ظرفيت هاي موجود صورت گيرد تا نظام آموزشي كشور به نظامي روز آمد و بومي تبديل شود.

شيخ الاسلامي در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

افزود: تحول در نظام اموزشي كشور امري ضروري است كه اين مهم نيازمند برنامه ريزي كلان و جامع است و همگرايي مسئولان و عزم همگامي را مي طلبد.

وي افزود:تحول در نظام آموزشي كشور بايد با در نظر گرفتن شرايط جامعه و شناسايي استعدادها و ظرفيت هاي موجود صورت گيرد تا نظام آموزشي كشور به نظامي روز آمد و بومي تبديل شود.

وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي خاطرنشان كرد:با توجه به احياي نظام آموزش نوين استاد شاگردي از سوي سازمان فني و حرفه اي كشور مي توان از آن به عنوان يكي از الگوهاي مناسب آموزشي در كشور ياد كرد كه اجراي صحيح آن ضروري است.

در ادامه احمدي رئيس سازمان همياري اشتغال دانش آموختگان گفت:با گذشت حدود 10 سال از تاسيس سازمان و تعامل با بسياري از سازمان ها ونهادهاي متولي اشتغال در كشور طي فراز و نشيب هاي فراوان ،‌جهاد دانشگاهي توانسته خدمات علمي،‌اموزشي و مديريتي شايان توجهي را به مخاطبان خود به ويژه سياستگذاران كار فرمايان،‌سرمايه گذاران ،‌دانشجويان و دانش آموختگان ارائه دهد.

احمدي افزود:سازمان همياري اشتغال با 25 شعبه داراي موافقت اصولي و 10 دفتر بخش اشتغال جهاد دانشگاهي را در سراسر كشور راهبردي و مديريت مي كند.

احمدي در خصوص توسعه شعب نيز گفت:تاسيس شعبه سازمان در واحدهاي اذربايجان غربي و قزوين در يكسال گذشته جزء برنامه هاي توسعه اي سازمان در كشور بوده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار