ماه چهره خلیلی،مسعود رحیم پور و گلاره عباسی در شبکه سحر

شبکه جهانی سحر با پخش برنامه های ویژه در ارتباط با مخاطبان کردی،آذری و بوسنیایی زبان،این هفته ضمن میزبانی هنرمندان سینما و تئاتر، فیلم سینمایی «پریش» را نیز برای بینندگان سیمای آذری خود تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ماه چهره خلیلی،مسعود رحیم پور،گلاره عباسی،شامگاه یکشنبه به ترتیب میهمان برنامه های این هفته « ما وشما» سیمای کردی،« شما و سحر» سیمای آذری، و «شما و سحر» سیمای بوسنیایی خواهند بود.

ماه چهره خلیلی و مخاطبان کردزبان شبکه سحر
ماه چهره خلیلی بازیگر سریال های « درچشم باد» و « مختارنامه » میهمان برنامه « ما وشما» سیمای کردی است و خاطرات خود را از بازی در نقش های مختلف برای بینندگان این برنامه بازگو می کند. این برنامه به تهیه کنندگی شراره خرازیان یکشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود و پخش گزارش های مردمی و گزارش پشت صحنه فیلم سینمایی سرزمین کهن نیز تولیدات شبکه سحر از دیگر بخش های آن است.

مسعود رحیم پور میهمان این هفته شبکه سحر
"شما و سحر" .سیمای آذری نیز این هفته میزبان مسعود رحیم پور دوبلور شخصیت حافظ در سریال "جراحت" است. مسعود رحیم‌پور متولد56 13 ، بازیگر نمایش های "عمو زنجیرباف" ، "بچه‌ یاکریم‌ها"، "وصله بر سوسوی فانوس نیاویخته بر درخت زیتون"، "حکایت مرده بی صاحب"، "و شیرین"، "عروس طوقی"، "روزگاری برای بودن" ، مجموعه تلویزیونی"راز ققنوس"، فیلم تلویزیونی"مهربانو"، مجموعه تلویزیونی"مردان ماندگار"، کارگردانی نمایش"به دنبال بهار" ، و... را درکارنامه خود دارد.
وی همچنین دریافت جایزه اول کارگردانی از جشنواره مدارس برای نمایش"بچه یاکریم‌ها"،دریافت جایزه اول بازیگری ‌‌ازجشنواره مدارس استان تهران برای نمایش"وصله بر سوسوی فانوس نیاویخته بر درخت زیتون، دریافت جایزه اول بازیگری از جشنواره استانی برای نمایش"اتاقک زیر شیروانی"،دریافت جایزه اول بازیگری از جشنواره دانشجویان کشور برای نمایش"و شیرین"، دریافت جایزه سوم بازیگری مرد از جشنواره استانی تهران برای نمایش"و شیرین"‌، دریافت جایزه اول کارگردانی از جشنوار کودکان خدا برای نمایش"عروس طوقی" را در زمره افتخارات هنری خود دارد.
پخش پشت صحنه فیلم و سریال ها و برنامه های درحال تولید صداوسیما و شبکه جهانی سحر و نیز گزارش های مردمی از جمله بخش های این برنامه است که به تهیه کنندگی فرزانه دیبایی، یکشنبه هر هفته ساعت 18:30 به وقت تهران از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می شود.
شبکه سحر میزبان گلاره عباسی بازیگر "سریال درچشم باد"
گلاره عباسی بازیگر سریال "درچشم باد" نیز دیگر میهمان شبکه جهانی سحر است که یکشنبه شب در سیمای بوسنیایی حاضر خواهد شد.
گلاره عباسی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۷ است. از عمده آثار سینمایی و تلویزیونی که عباسی در آنها به ایفای نقش پرداخته میتوان به «کاکوها»، « در چشم باد»، «کیمیا و خاک»، «حماسه مجنون»، « برج سوزان»، « همشاگردیها» و همچنین شیدایی» اشاره کرد.
پخش گزارش های مردمی، گزارش پشت صحنه تله فیلم "نامه های خیس" تولیدی شبکه چهار به کارگردانی و نویسندگی مرجان اشرفی زاده و نیز ارتباط تلفنی با اشرفی زاده از دیگر آیتم های یکشنبه شب این هفته در برنامه مزبور است.
این برنامه یکشنبه هر هفته ساعت 23:00 به وقت تهران و با تهیه کنندگی فرزانه دیبایی، تقدیم بینندگان شبکه سحر در بالکان می شود.

فیلم سینمایی " پریش" از شبکه جهاني سحر برای مخاطبان آذری
بنابراین گزارش؛ فيلم سينمايي پريش با دوبله آذری روز یک شنبه 7 اسفند از سیمای آذری شبكه جهاني سحر براي مخاطبان آذری زبان آذربایجان روی آنتن می رود.
این فیلم با مدیریت سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده و علی احمدی آن را ترجمه کرده است.
سعید بحرالعلومی مدیریت دوبلاژ سریال های ولایت عشق، زمان شوریدگی، اغماء، یوسف پیامبر(ع)، هوش سیاه و فیلم های سینمایی روز واقعه، عروس، سناتور، عیالوار را نیز برعهده داشته است.
شهباز دولت نژاد (به جای مهدی صبایی)، مهدی حسین زاده ( فرهاد آئیش)، سعید بحرالعلومی ( شهرام حقیقت دوست) محمدعلی نوروش( ناصر حبیبی)، ونوس محسن زاده( غزاله نظر)، لعیا نبیل پور( زهره فکور صبور)، یوسف نوری ( حسین سلطانی) و ... از صداپیشگان این فیلم سینمایی بودند و صادق صبور نیز صدابرداری پریش را برعهده داشته است. سرپرست این گروه دوبله نیز توسط مهدی حسین زاده به انجام رسیده است.
فیلم سینمایی پریش که به کارگردانی کاظم معصومی در موسسه سینمایی آفاق به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی و به سفارش موسسه سینمایی ناجی هنر تهیه و تولید شد،
و از جمله بازیگران آن می توان به شهرام حقيقت دوست، زهره فکور صبور، مهدي صبايي، فرهاد آئیش، غزاله نظر و ميترا ضيائي کيا اشاره کرد.
درخلاصه این فیلم آمده است:ماني دل به عشقی پوشالي باخته و زماني که به پوشالي بودن آن پي مي برد، زندگي را به افيون می بازد و...
سیمای آذری شبکه جهانی سحر، علاوه بر پخش تله فیلم، پخش هرشبه دوبله آذری سریال های ایرانی را نیز درجدول برنامه های خود دارد./ه


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.