رودهن/

طرح ویژه بازرسی نوروزی اجرا می شود

مسؤول بازرسی اصناف فیروزكوه از اجرای طرح ویژه بازرسی نوروزی در این شهرستان خبر داد.

سید امین حسینی' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف كنترل قیمت و كیفیت كالاها از دهم اسفند ماه در شهرستان آغاز و تا 15 فروردین ماه 91 ادامه خواهد یافت.

وی از اجرای طرح ویژه بازرسی نمایشگاه بهاره عرضه محصولات كه در روزهای آینده در محل نمایشگاه های فیروزكوه آغاز به كار می كند، خبر داد و گفت: حدود 30 واحد صنفی از شركت های تولیدی مختلف در این نمایشگاه به عرضه اقلام مصرفی مورد نیاز شب عید مردم اقدام خواهند نمود كه با استقرار نمایندگان بازرسی اصناف، رصد و كنترل قیمت ها در آن عملیاتی خواهد شد.

مسؤول بازرسی اصناف فیروزكوه خاطرنشان كرد: بازرسی از واحدهای خبازی كه سابقا در قالب گشت مشترك با نمایندگان فرمانداری، اداره تعزیرات حكومتی و شبكه بهداشت صورت می پذیرفت به بازرسی اصناف محول شده است و مردم از این پس می توانند هر گونه كم فروشی، گرانفروشی و . . . در این واحدها را از طریق تماس با شماره تلفن های '124' و '76400190' به نمایندگان این نهاد اطلاع رسانی نمایند.

وی از اجرای 710 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط این نهاد در بهمن ماه خبر داد و تصریح كرد: در این بازرسی ها 11 واحد متخلف شناسایی و به اداره تعزیرات معرفی شدند كه كه بیشترین تخلفات در زمینه گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

حسینی همچنین از ورود بازرسی اصناف به بحث تمدید پروانه كسب كسبه خبر داد و افزود: در این طرح كه از اوایل بهمن ماه در قالب همكاری با اتحادیه های صنفی آغاز شده است، تمامی كسبه و فعالان بازار تا پایان سال جاری فرصت دارند تا نسبت به تمدید پروانه های كسب خود اقدام نمایند و در غیر این صورت مشمول جریمه خواهند شد./س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.