تولید سفره هفت سین با 7 "سین مثل سیاسی" در شبکه یک

برنامه سیاسی " سین مثل سیاسی " با پرداختن به رویدادهایی که در سال 90گذشت با 7 آیتم سیاسی که با حروف سین آغاز می شود نوروز 91 در شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما ، " حسن نهضت " که تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارد گفت : "سین مثل سیاسی" بااز 7 آیتم که نشانگر سفره هفت سین سیاسی است تولید می شود . این 7 آیتم شامل " سرآغاز " ، " سوژه " ، " سازندگان خبر " ،" ساعی " ، " سیخونک " ، " سرآمد "و " سالنامه" است.

وی افزود : 13 پیام از مهم ترین بیانات مقام معظم رهبری در سال 90 در آیتم "سرآغاز " پخش می شود.

مهم ترین اتفاقاتی که در سال گذشت روی داده است به عنوان مثال دستاوردهای جدید هسته ای به صورت سوژه انتخاب می شوند و با نریشن و تصاویردر آیتم " سوژه " قرار می گیرد.

مصاحبه و گفت وگو با چهره های خبر ساز مثل "کامران نجف زاده " همراه با نریشن در آیتم " سازندگان خبر " پخش می شود.

گپ و گفت وگوی عیدانه و صمیمانه با مسوولان تلاشگر سال90 از دستاوردها و کارکردهایشان مثل وزیر دفاع ، وزیر ارشاد ، وزیر بازرگانی و تجارت در آیتم " ساعی " جای دارد .در آیتم " سیخونک " گزارش های مردمی با طرح سوالی چون "اگر بخواهید از آنچه در سال 90 گذشت درسی بگیرد و آن را در آینده به کار ببرید چیست ؟ "پخش می شود.

حرکت های هتک حرمت و رفتارهای قبیحانه مثل اقدام شبکه بی بی سی در مقابل یک معترض سیاه پوست در جریان تظاهرات در انگلیس و.. در آیتم "سرآمد " مطرح می شود.

در " سالنامه " 7 خبر از مهم ترین رویدادهای ماه همراه با تصاویر بازگو می شوند.

گفتنی است، "سین مثل سیاسی " در 13 قسمت25 دقیقه ای در حال تولید است و از یک فروردین 91 رو ی آنتن شبکه یک سیما می رود./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار