صفار هرندي در گفتگوي ويژه خبري مظرح کرد؛

مجلس آینده ایران باید مدل مدونی از انقلاب ایران به دنیا ارائه دهد

يک فعال سياسي گفت: آنهایی که در این دوره به مجلس راه می یابند با درک حساسیت تاریخی به دنبال ارائه مدل مدونی از انقلاب ایران باشند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران محمد حسین صفار هرندی در برنامه گفتگوي ويژه خبري درباره ویژگی شمارش پذیر بودن حضور مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: در طول سال تجمعات گوناگونی در کشور اتفاق می افتد که همیشه دشمن در میزان حضور مردم مناقشه می کرد و میزان را آنگونه که می خواست عنوان می کرد ولی در این حضور دیگر مشارکت شمارش می شود و جایی برای مناقشه نمی گذارد، به همین سبب دشمنان برای این روز برنامه ریزی کرده بودند.


وی افزود: چند هفته پیش واشنگتن پست گفته بود که نمی توانیم از براندازی ایران کوتاه بیاییم ولی مانع اصلی نفوذ نظام جمهوری اسلامی و رهبری در دل مردم است به همین خاطر سعی کردند که به واسطه تحریم ها این وابستگی را کم و بعد با انتخابات کم اقبال بتوانند نقشه های خود را عملی کنند.
این کارشناس ارشد سیاسی تصریح کرد: آنها وفاداران نظام را 30 درصد می دانند و 5 درصد را مخالف نظام و حدود 50 تا 60 درصد جمعیت خاکستری ارزیابی می کنند و سعی داشتند با تزریق یاس و سرخوردگی از طریق تحریم بر این جمعیت 50 تا 60 درصدی میزان مشارکت را به اندازه 30 درصد درآورند و مدام از طریق رسانه هایشان اعلام می کردند.


صفار هرندی با بیان اینکه تحلیل های رهبر معظم انقلاب در دوسال اخیر حاکی از پیش بینی نوع رفتار مردم در این انتخابات بود، گفت: تحلیل های مقام معظم رهبری در طول این سالها براساس شناخت دهها ساله از مردمش است ولی تحلیل دشمنان فقط برای روز انتخابات است و کاری به گذشته و آینده ملت ندارد به همین دلیل منجر به شکست می شود.


وی با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورهای مسلمان در حال پیوستن به شریعت الهی هستند، بیان کرد: نظام و انقلاب ما در طول این سی سال غریب بود ولی اکنون مسلمان دیگر کشورها در حال پیوستن به نظام ما هستند، نظام جمهوری اسلامی در مدتی که گذشت تجربه های فراوانی کسب کرده که می تواند در اختیار سایر ملتها قرار دهد و در راه رسیدن به هدف نهایی به آنها کمک کند.


صفار هرندی مجلس آینده را تاثیر گذار در سطح بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: آنهایی که در این دوره به مجلس راه می یابند باید خود را از تعلقات شخصی جدا کنند و با درک حساسیت تاریخی به دنبال ارائه مدل مدونی از انقلاب ایران باشند و انتظار می رود از کشمکش های کسب کرسی مجلس که مختص به قبل از انتخابات بود بپرهیزند.

 اين خبر در حال تکميل است./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار