"هزارويك شب" ميزبان فرهنگ ملي مي شود

برنامه تلويزيوني "هزارو يك شب" به كارگرداني و تهيه كنندگي "محمد صدري" دوشنبه شب با حضور اساتيد فرهنگ و هنر،ميزبان فرهنگ ملي و بومي ايران زمين در شبكه 4 سيما مي شود.

محمدصدري،كارگردان و تهيه كننده برنامه هزارو يك شب" شبكه 4 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:در برنامه "شب فرهنگ و هنر" اين هفته كه دوشنبه از شبكه 4 سيما پخش مي شود،موضوع مطرح شده در شب فرهنگ و هنر هفته گذشته را ادامه مي دهيم.

وي ادامه داد:توجه به جايگاه فرهنگ ملي و بومي ايران زمين در فيلمنامه نويسي و بحث و بررسي در رابطه با اين موضوع،موضوع برنامه دوشنبه شب را تشكيل مي دهد.

صدري اظهار داشت:فرهاد توحيدي و شاهپور شهبازي از اساتيد حوزه فيلمنامه نويسي كشورمان مهمان "شب فرهنگ و هنر" اين هفته برنامه "هزارو يك شب" هستند.

وي با اشاره به مبحث ديگري كه در برنامه دوشنبه شب "هزارو يك شب" مورد بررسي قرار مي گيرد،‌خاطرنشان كرد:بحث درخصوص چگونگي موفقيت يك مجموعه تلويزيوني و سينمايي و بررسي جايگاه سينمايي از ساير بخشهاي شب فرهنگ و هنر هزارويك شب را تشكيل مي دهد.

گفتني است؛برنامه تلويزيوني "هزارويك شب" به كارگرداني و تهيه كنندگي محمد صدري و نويسندگي اصغر فهيمي فر از شنبه تا سه شنبه ساعت 23 و پانزده دقيقه مهمان مخاطبان شبكه 4 سيما مي شود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.