
مربي عضو انجمن سازندگان قطعه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: در تمام دنيا، قطعه ساز و خودروساز به طور جداگانه فعاليت مي كنند و قطعه ساز وارد هيئت مديره نمي شود.
وي ادامه داد: ورود قطعه ساز به هيئت مديره باعث از بين رفتن رقابت بين قطعه سازان و همچنين وابسته سازي صنعت خودورسازي به برخي قطعه سازان مي شود.
وي تصريح كرد: قطعه سازي براساس رقابت و قيمت است و بايد ميزان توليد و كارگر تعيين شود زيرا اگر تعداد كارگر بيش از تعداد قطعه باشد نشانه ي واردات قطعه مي باشد.
وي خاطر نشان كرد: ورود قطعه ساز به هيئت مديره ايران خودرو با قانون مغاير است و باعث شكوفا نشدن قطعه سازي مي شود./ک