برنامه «ستارگان تلاوت» جمعه، 19 اسفندماه ، به زندگی‌نامه اساتید تلاوت قرآن کریم «محمداللیثی»و«علی اربابی» می پردازد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از اداره امور رسانه هاي روابط عمومي معاونت صدا، احمد ليايي مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن با بيان مطلب فوق افزود: برنامه «ستارگان تلاوت» به مناسبت سالروز رحلت استاد « محمداللیثی » واستاد«علی اربابی» به اين اساتید قرائت قرآن کریم اختصاص داده شده است.

وي گفت: بخش اول برنامه که از ساعت19 تا20پخش می شود اختصاص به استاد « محمداللیثی » دارد كه درآن با دعوت از استادان تلاوت جمهوری اسلامی ايران و مصر و همچنين ارتباط تلفنی با استادعبدالفتاح طاروطی، به نظرات آن‌ها درباره استاد « محمداللیثی » می پردازد.

ليايي خاطر نشان ساخت: در بخش دوم برنامه «ستارگان تلاوت»، زندگی استاد «علی اربابی» از ساعت 20 تا 21 مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که در بخشی از این برنامه یکی از مصاحبه های صورت گرفته با ایشان پخش می شود.

مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن گفت: وي از پیشکسوتان و استادان برجسته قرآنی، پدر شهید امیر اربابی و داور بین المللی قرآن کریم در رشته قرائت بود كه پس از ماه ها مبارزه با بیماری، در 17 اسفند ماه سال 1385 به رحمت ایزدی پیوست.

ليايي تصريح كرد: مهدی عادلی و حسین ربیعیان از شاگردان استاد اربابی هستند که در این برنامه خاطراتی از این استادفقید بازگو می کنند.

مدير گروه تلاوت راديو قرآن در خاتمه افزود: مصاحبه اي كه در سال 80 با استاد انجام شده بود و تاكنون مورد استفاده قرار نگرفته بود براي اولين بار در اين برنامه پخش مي شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار