با رویکرد «حجاب و نقش زن در تحکیم خانواده»؛

ششمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی امروز افتتاح مي شود

ششمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی امروز با حضور اعضای هیئت انتخاب، داوران، جمعی از بزرگان سینما و فیلمسازان شرکت‌کننده در جشنواره در خانه هنرمندان گشایش می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و  به نقل از روابط عمومی جشنواره، در این مراسم که از ساعت 17 امروز آغاز می‌شود و اجرای آن را الیزابت امینی برعهده دارد، پیام معاونت سینمایی توسط مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی قرائت می‌شود و در ادامه دبیر جشنواره گزارشی از دوره‌های پیشین جشنواره و روند برپایی دوره ششم آن را ارائه می‌کند.
بنابراین گزارش، مستند «فصلی از هستی» که پرتره‌ای درباره پروین اعتصامی شاعر نامی کشور است و به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و به سفارش جشنواره پروین اعتصامی توسط پوران صارمی ساخته شده است، برای حاضران در مراسم به نمایش گذاشته خواهد شد.

در ادامه این مراسم بهترین فیلم جشنواره معرفی و پخش خواهد شد و طبق سنت سال های گذشته کیک ششمین سال تولد جشنواره پروین اعتصامی که همراه با رونمایی از دو پوستر بخش ملی و بین‌الملل جشنواره است، بریده خواهد شد.

نمایش فیلم‌های این جشنواره از روز دوشنبه 12 دی‌ماه از ساعت10 صبح در سالن بتهوون خانه هنرمندان آغاز می‌شود.

ششمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم پروین اعتصامی با رویکرد «حجاب و نقش زن در تحکیم خانواده» از 11 تا 15 دی‌ماه در خانه هنرمندان برگزار می‌شود../ي2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.