دبير تحکيم وحدت گفت: به همين ميزان كه پيگيري ماجراي تخلفات رياستي جاسبي بوده ايم، از اين به بعد هم با جديت و تيزبيني بيشتري، رياست جديد دانشگاه آزاد را پيگيري مي كنيم.

دبير تحكيم وحدت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خطاب به فرهاد دانشجو گفت: مسئوليت در جمهوري اسلامي امري خطير و حساسي است و اين امر نشأت گرفته از مباني اسلامي و افكار عمومي است.


مهدي اميريان دبير تحكيم وحدت در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با انتصاب هاي جديد دانشگاه آزاد اظهار داشت: در بررسي و آموزه هاي ديني و فرهنگ اسلامي و همچنين آرمان هاي انقلاب اسلامي مسئوليت هاي دولتي در جامعه اسلامي به افراد متعهد و كار آمد واگذار مي شود.


وي افزود: مسئوليت در جمهوري اسلامي از اهميت ويژه اي برخوردار است که از طرف مردم برعهده افراد گذاشته مي شود.


اميريان با بيان اينکه انتقاد تشكل هاي دانشجويي نسبت به جاسبي و انتصابات فاميلي در شعبات دانشگاه هاي آزاد بوده، گفت: متأسفانه در زمان رياست دانشجو هم شاهد چنين مسئله اي هستيم.


دبير تحکيم وحدت در ادامه يادآورشد: جنبش دانشجويي با هيچ جرياني عهد و اخوت نبسته است به همين ميزان كه پيگيري ماجراي تخلفات رياستي جاسبي بوده ايم، از اين به بعد هم با جديت و تيزبيني بيشتري، رياست جديد دانشگاه آزاد را پيگيري مي كنيم.


وي با توجه به اينكه جنبش دانشجويي دغدغه لازم را نسبت به اين موضوع دارد افزود: دانشجو بايد به افكار عمومي احترام بگذارد و خواستار پاسخگوي سريع وي در اين راستا هستيم.

 

دبير تحکيم وحدت با اشاره به اينکه انتصاب برادران دانشجو در مناصب رياستي، اقدام شايسته اي نيست، خاطرنشان کرد: منكر صلاحيت هاي خسرو دانشجو نيستيم؛ ولي انتصاب فاميلي حساسيت افكار عمومي را برانگيخته مي كند.


وي تأكيد كرد: از فرهاد دانشجو درخواست جدي و قاطع و صريحي داريم كه سريعا نسبت به انتصابات شتاب زده در دانشگاه هاي آزاد پاسخگو باشد و براي هر انتصابي دلايل محكمي آورد و اينكه تعهد را در كنار تجربه و تخصص مد نظر قرار دهد.


دبير تحكيم وحدت در پايان عنوان كرد: مسئوليت در جمهوري اسلامي امر خطير و حساسي است باتوجه به اينكه اين امر نشأت گرفته از مباني اسلامي و ديدگاه هاي مردمي است و در اين راستا قطعا بايد به افكار عمومي احترام گذاشت./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار